AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Anmeldte en fyr for vold og trusler, han har vært i avhør. Jeg har spart på noen meldingsbevis, der han truer meg på livet, er 10 meldinger som inneholde drapstrusler. Disse er utlevert til politiet. Blir de vist fram for ham og spurt om han mener det han har skrevet, og sånt, eller blir de bare vist fram i retten? Advokaten min sa at han nekter for å ha gjort noe straffbart Anonymkode: 5cbf5...951
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Vel, med tanke på at du alt har en advokat så tyder jo dette på at det er en sak som havner i rettsvesenet. Så svaret er ja. Anonymkode: d8aea...3e0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Kom igjen! Hvem er det du prøver å lure? Du har (og betaler for) en advokat, men velger likevel å spørre anonyme bruker på kg om juridiske spørsmål vedrørende din anmeldelse av en ex… hallo.. tror du vi er dumme eller? Slutt å vær en dritt! Har du ønsket noe død og truet med å skjære opp dekkene på bilen deres, så får du jammen stå for det! Ikke så kult når konsekvensene for psyko-oppførselen din kommer tilbake å biter deg i ræva. Det er for sent å angre når du har trykket «send» med truslene dine.. Lykke, lykke til i rettssaken 😘 Anonymkode: 0cab1...dc9 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kom igjen! Hvem er det du prøver å lure? Du har (og betaler for) en advokat, men velger likevel å spørre anonyme bruker på kg om juridiske spørsmål vedrørende din anmeldelse av en ex… hallo.. tror du vi er dumme eller? Slutt å vær en dritt! Har du ønsket noe død og truet med å skjære opp dekkene på bilen deres, så får du jammen stå for det! Ikke så kult når konsekvensene for psyko-oppførselen din kommer tilbake å biter deg i ræva. Det er for sent å angre når du har trykket «send» med truslene dine.. Lykke, lykke til i rettssaken 😘 Anonymkode: 0cab1...dc9 Slapp av, spurte bare om spørsmål. Jeg er den fornærmede i saken og ikke den som er mistenkt. Anonymkode: 5cbf5...951
Havspeil Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slapp av, spurte bare om spørsmål. Jeg er den fornærmede i saken og ikke den som er mistenkt. Anonymkode: 5cbf5...951 Litt av en tilbakemelding du fikk der 😅 Vel, du har meldingene svart på hvitt. Det er bra. Han kan ikke komme unna de. Og ja, de er straffbare. Så is i magen . Ikke svar eller kontakt ham på noen måte videre.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 Ja, han får vite hva han er anklaget for. Og han får vite hvilke bevis de har. Anonymkode: baaf2...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå