Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså - jeg har en sånn uggen, ekstremt ekkel kvalme om dagen 🤢 Lindres lite til ingenting av å spise noe lite, hyppig. Kvalmen er tilstede hele dagen. Kaster ikke opp, er bare utrolig ekkel og uggen.

Hadde det ikke slik i første svangerskap. Hvorfor så ekkelt kvalm denne gangen? Betyr det noe? 

I tillegg er jeg helt uutholdelig trøtt. Søvnig hele dagen 🤣

Når går denne ekle kvalmen over? Fysj 🙈

Anonymkode: 2389a...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i uke 7, og har det akkurat på samme måte som deg! Blir helt utslått av kvalme. Har fått kvalmestillende av fastlegen så nå funker jeg igjen😅

Anonymkode: cb2b3...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Svangerskap er ulike. Jeg var også bare ekkelt kvalm og uggen. Du kan sove deg gjennom mye av den verste tiden, eller be om kvalmestillende hos fastlegen.

Anonymkode: 2cbd6...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn litt på ettermiddagen, men mest kvelden. Trøtt hele tiden. Uke 8 her

vintig å drikke mye vann og spise lite og ofte selv om det ikke alltid er like lett

Anonymkode: 28539...222

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 21.20):

Altså - jeg har en sånn uggen, ekstremt ekkel kvalme om dagen 🤢 Lindres lite til ingenting av å spise noe lite, hyppig. Kvalmen er tilstede hele dagen. Kaster ikke opp, er bare utrolig ekkel og uggen.

Hadde det ikke slik i første svangerskap. Hvorfor så ekkelt kvalm denne gangen? Betyr det noe? 

Det er varer som regel ikke hele svangerskapet, heldigvis. Min kvalme gikk over rundt uke 17-18.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/20/2024 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke et fnugg av symptomer første svangerskap. Hadde ekstrem kvalme andre. Det eneste som hjalp var Postafen. Forhåpentligvis går kvalmen over uke 12-14, det er det mest vanlige! 

Anonymkode: 562a2...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...