Gå til innhold

Antrekk hjemmedate

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har møttes flere ganger uformelt, og pga felles hobby har vi ofte gått i typ «arbeidstøy» på dater. Bare hivd av uteklær og tusler i stillongs/joggebukse inne.

Nå skal vi for første gang kun være inne med middag osv, og jeg har egentlig lyst til å pynte meg litt, for han har ikke sett meg pyntet før 🙈

Men hvordan gjør det uten at jeg blir overpyntet? Vi har hatt sex flere ganger og jeg trenger ikke å pynte meg altså, bare har lyst til å være litt sexy for han, men «tilfeldig», ikke påtatt. 

Anonymkode: 6b610...d66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta på en enkel kjole, ikke noe tacky, det ser bare teit ut.

Av en eller annen grunn liker de fleste menn at kvinner har på skjørt eller kjoler. Får omtrent alltid høre hvor fin jeg er når jeg har på kjole, og det sier meg at menn generelt har en "ting" for dette. Det fremhever kanskje at vi er feminine, vet ikke. Nå har mange butikker et rikt utvalg av kjoler å velge i, siden det nærmer seg vår.

Bare et eksempel:

Get Inspired - ALL TIME FAVE 💗 Bestselgeren Jordan dress fra Ichi i en  eksklusiv beige-farge som kun fås kjøpt hos Get Inspired! 🎉 Kjolen er  laget i en deilig ullmiks og

Anonymkode: 43fd8...498

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi har møttes flere ganger uformelt, og pga felles hobby har vi ofte gått i typ «arbeidstøy» på dater. Bare hivd av uteklær og tusler i stillongs/joggebukse inne.

Nå skal vi for første gang kun være inne med middag osv, og jeg har egentlig lyst til å pynte meg litt, for han har ikke sett meg pyntet før 🙈

Men hvordan gjør det uten at jeg blir overpyntet? Vi har hatt sex flere ganger og jeg trenger ikke å pynte meg altså, bare har lyst til å være litt sexy for han, men «tilfeldig», ikke påtatt. 

Anonymkode: 6b610...d66

Menn er stort sett fornøyd om du har med øl og møter opp naken.

hilsen dame

Anonymkode: 7db50...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt en pen bukse eventuelt pen jeans, og overdel.

Anonymkode: cc221...b23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg ville valgt en pen bukse eventuelt pen jeans, og overdel.

Anonymkode: cc221...b23

Jeg også. og lett sminke og enkle smykker. Noe jeg også kunne gått i på jobb liksom. Det er sånn jeg pleier å kle meg på tidlige hjemmedater. Av og til en enkel kjole evt. Det viktigste er at DU føler deg vel i det du har på deg.

Anonymkode: 8a46f...517

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg har alltid på meg koseklær hjemme🤭 Men sminker meg, fikser håret litt rått og sexy(eller ingen undertøy😗)

Han er fornøyd hittil🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...