Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Etter et veldig dårlig forhold, møtte jeg en jeg trodde var perfekt for meg. Han viste masse interesse, vi var så utrolig like på mye og satt gjerne timer i telefonen hver dag vi ikke kunne møtes pga barn. Tok meg med på turer, ville introdusere barns sine for meg, jeg var perfekt etc. Og i det jeg slappet av og senket muren og ville gå videre fra dating, så endret alt seg hos han og 3 (vanskelige) uker etterpå var det slutt. Hva gjør at dere lovebomber, til de som er klar over dette selv? Er det usikkerhet og dere trenger bekreftelse fra en annen? Er det slik at når jakten er "ferdig" og dere får utfallet dere ønsker så daler interessen? Pleier følelsene å være genuine under denne fasen, men så bare endrer de seg brått? Jeg ønsker selv å finne "min" person, men kjenner og at jeg rett og slett ikke ønsker å ta sjansen på å bli såret igjen og slippe noen inn så jeg har trukket meg unna alt sånt.. Tenker de som lovebomber på hvordan dette påvirker den andre personen? Ønsker ikke å kritisere de som gjør dette, men er oppriktig interessert i å vite hva som foregår i denne fasen 😊 1 1
KallePils Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (21 minutter siden): Er det slik at når jakten er "ferdig" og dere får utfallet dere ønsker så daler interessen? Ja. 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Blitt beskyldt for lovebombing bare for å være meg selv, være generøs med komplimenter og dele følelsene mine med henne. Så klarer ikke ta det uttrykket seriøst lenger Anonymkode: c50c8...875 2 1 5
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2024 KallePils skrev (25 minutter siden): Ja. Snakker ikke om noen dager eller få uker for å få seg noe, men over flere mnd. Hvorfor orker dere? 😅
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (2 minutter siden): Snakker ikke om noen dager eller få uker for å få seg noe, men over flere mnd. Hvorfor orker dere? 😅 Du skulle bare visst. Veldig mange av "vennene" til kvinner er menn som kun venter på at døren åpner seg for sex, vet om folk som har holdt på sånn i flere år, og dama sitter der uvitende og lurt og tror hun har en venn Anonymkode: c50c8...875 1 1
Fant80 Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 Noen gjør det som et slags spill ja. Ser om de klarer det liksom. Det er aldri ment som noe langvarig. Man forer vedkommende med det de vil høre! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Blitt beskyldt for lovebombing bare for å være meg selv, være generøs med komplimenter og dele følelsene mine med henne. Så klarer ikke ta det uttrykket seriøst lenger Anonymkode: c50c8...875 Har også reagert på det samme.. Når det gjelder mindre interesse så skyldes det som oftest at jeg har sett noen egenskaper hos kvinnen som gjør at jeg ikke lenger er så interessert. Var sammen med en alenemor i sin tid, alt var flott helt til jeg tiden var moden for å introdusere barna våre for den andre. Etter en helg med hun og barnet så forstod jeg at dette ikke var noe jeg ville være en del av. Hennes utbrudd mot barnet var stikk i strid med hva jeg kunne stå inne for så jeg begynte å vise mindre interesse allerede mandagen etter helgeturen. Anonymkode: 4cf01...f32 4
KallePils Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (23 minutter siden): Snakker ikke om noen dager eller få uker for å få seg noe, men over flere mnd. Hvorfor orker dere? 😅 Den er vanskeligere. Da høres det ut som om det kan har vært noe genuin interesse involvert, som så ble borte igjen.
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (1 time siden): Etter et veldig dårlig forhold, møtte jeg en jeg trodde var perfekt for meg. Han viste masse interesse, vi var så utrolig like på mye og satt gjerne timer i telefonen hver dag vi ikke kunne møtes pga barn. Tok meg med på turer, ville introdusere barns sine for meg, jeg var perfekt etc. Og i det jeg slappet av og senket muren og ville gå videre fra dating, så endret alt seg hos han og 3 (vanskelige) uker etterpå var det slutt. Hva gjør at dere lovebomber, til de som er klar over dette selv? Er det usikkerhet og dere trenger bekreftelse fra en annen? Er det slik at når jakten er "ferdig" og dere får utfallet dere ønsker så daler interessen? Pleier følelsene å være genuine under denne fasen, men så bare endrer de seg brått? Jeg ønsker selv å finne "min" person, men kjenner og at jeg rett og slett ikke ønsker å ta sjansen på å bli såret igjen og slippe noen inn så jeg har trukket meg unna alt sånt.. Tenker de som lovebomber på hvordan dette påvirker den andre personen? Ønsker ikke å kritisere de som gjør dette, men er oppriktig interessert i å vite hva som foregår i denne fasen 😊 Vurderer du oppførselen hans som rent spill eller er du åpen for at han rett og slett mistet følelsene for deg? Forelskelsesbriller tar bort alt du ikke liker med en person men ikke for veldig lenge vettu.. 1
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (2 minutter siden): Vurderer du oppførselen hans som rent spill eller er du åpen for at han rett og slett mistet følelsene for deg? Forelskelsesbriller tar bort alt du ikke liker med en person men ikke for veldig lenge vettu.. Jeg er veldig usikker på hva som skjedde. Det var ikke noe spesielt som skjedde, han var den som var på og pushet på ting, og så endret det seg bare fra en dag til en annen. Han kan ha mistet følelsene, eller han kan ha skremt seg selv ved at ting gikk for fort. Rart han sitter og gråter en dag og ikke vil miste meg, og alt er vekk dagen etterpå bare 😅
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (5 minutter siden): Jeg er veldig usikker på hva som skjedde. Det var ikke noe spesielt som skjedde, han var den som var på og pushet på ting, og så endret det seg bare fra en dag til en annen. Han kan ha mistet følelsene, eller han kan ha skremt seg selv ved at ting gikk for fort. Rart han sitter og gråter en dag og ikke vil miste meg, og alt er vekk dagen etterpå bare 😅 Ja virker merkelig egentlig..har litt vondt for å se for meg den personen som en kaldblodig lovebomber.? Jeg kan og si mye og bunnsmøre selvfølelsen skikkelig til ei jeg liker, men da mener jeg hvert ord, dagen etter og..☺️..Høres jo mer ut som han var litt ustabil da?
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (4 minutter siden): Ja virker merkelig egentlig..har litt vondt for å se for meg den personen som en kaldblodig lovebomber.? Jeg kan og si mye og bunnsmøre selvfølelsen skikkelig til ei jeg liker, men da mener jeg hvert ord, dagen etter og..☺️..Høres jo mer ut som han var litt ustabil da? Han var nok redd for å være alene, og gikk derfor virkelig all in. Hadde aldri vært borti slikt før, kom over lovebombing rett etter bruddet og det var som å lese en oppskrift 😅 så er ikke helt sikker på at det var kaldblodig, men i ettertid føles det rart at vi var så like og ville alt det samme, han fortalte nok bare hva jeg ville høre. Derfor jeg og er interessert i å høre fra de som vet selv at de gjør dette, og grunnene bak 😊
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Skrevet 20. mars 2024 7 minutter siden, Afrodite10 said: Han var nok redd for å være alene, og gikk derfor virkelig all in. Lovebombing kommer fra usikkerhet og "needyness" Anonymkode: 04f70...4ab
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #15 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lovebombing kommer fra usikkerhet og "needyness" Anonymkode: 04f70...4ab Men er de fleste ikke klar over at de gjør dette og det føles reelt der og da, eller er det for de fleste et spill? 🤔
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #16 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (1 minutt siden): Men er de fleste ikke klar over at de gjør dette og det føles reelt der og da, eller er det for de fleste et spill? 🤔 Kommer an på hva du mener med lovebombing. Hvis du mener det du får i øret fra en ukjent en kveld på byen er jo det et spill..😂..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #17 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har også reagert på det samme.. Når det gjelder mindre interesse så skyldes det som oftest at jeg har sett noen egenskaper hos kvinnen som gjør at jeg ikke lenger er så interessert. Var sammen med en alenemor i sin tid, alt var flott helt til jeg tiden var moden for å introdusere barna våre for den andre. Etter en helg med hun og barnet så forstod jeg at dette ikke var noe jeg ville være en del av. Hennes utbrudd mot barnet var stikk i strid med hva jeg kunne stå inne for så jeg begynte å vise mindre interesse allerede mandagen etter helgeturen. Anonymkode: 4cf01...f32 Det er noe med det, mange blir beskyldt for dette bare fordi de etterhvert ombestemmer seg. Selv har jeg blitt mer reservert med damer etter jeg fikk en sånn beskyldning pga min personlighet, mister litt lysten til å gi kjærlighetserklæringer når kvinner kan reagere sånn Anonymkode: c50c8...875 2
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #18 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er noe med det, mange blir beskyldt for dette bare fordi de etterhvert ombestemmer seg. Selv har jeg blitt mer reservert med damer etter jeg fikk en sånn beskyldning pga min personlighet, mister litt lysten til å gi kjærlighetserklæringer når kvinner kan reagere sånn Anonymkode: c50c8...875 Veldig fint når man er sånn som person 😊 men hvis man er stormende forelsket en dag, og neste dag er alt skrudd av så er det jo ikke så lett å vite om det var reelt i første omgang? At man mister interessen over tid er selvfølgelig noe annet 😉 det kan skje alle.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #19 Skrevet 20. mars 2024 Afrodite10 skrev (Akkurat nå): Veldig fint når man er sånn som person 😊 men hvis man er stormende forelsket en dag, og neste dag er alt skrudd av så er det jo ikke så lett å vite om det var reelt i første omgang? At man mister interessen over tid er selvfølgelig noe annet 😉 det kan skje alle. Nei, det er det ikke. Og derfor blir det ofte dumt å kalle det lovebombing når man ikke vet hva han tenker og om han genuint bare mistet interessen Anonymkode: c50c8...875 1
Afrodite10 Skrevet 20. mars 2024 Forfatter #20 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (5 minutter siden): Kommer an på hva du mener med lovebombing. Hvis du mener det du får i øret fra en ukjent en kveld på byen er jo det et spill..😂.. Nei nå mener jeg en som går all inn i flere mnd, kjærlighetserklæringer og gaver og turer. Og i mitt tilfelle endret det seg den dagen vi pratet om å gå inn i et forhold, når han selv mente vi begge visste hva vi ville så det var jo ikke noe å tenke på 😅 På byen er et spill man bare må regne med, det er jeg ikke dum nok til å ta seriøst 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå