Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er håpløst betatt av en på jobben som jeg synes er veldig vanskelig å tolke. På den ene siden flørter han åpenbart med meg, men så har han ikke direkte tatt skikkelig initiativ og ja. Vi er typ venner som åpenbart har en flørt i luften. 

Det skal sies at vi kysset en gang også hadde vi en samtale etter det hvor vi ble enige om det er best å la det være, men jeg liker han jo så mye.. 

hvorfor driver han å småflørter når han åpenbart er ikke så interessert? Kan noen som er menn svare meg? Blir jo helt forvirret av dette! 

Anonymkode: 52267...8fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynligvis fordi det er et morsomt krydder i hverdagen. Man kan jo flørte uten at det er noen mening bak det?

Anonymkode: 467f0...6a3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at om noen virkelig liker deg, så vil de ta initiativ. Å selv om det er sårt, så vil det dukke opp andre menn du også vil like, som vil behandle deg så trygt at det ikke er noe spørsmål en gang hva han føler for deg. Du vet det, for han viser det. 

Men det kan jo hende han bare er en av dem som har det hugget i stein at han ikke skal date/bli kjæreste med none på jobb? Men hadde han klart å holde seg unna kjærligheten? 

Anonymkode: 93f78...160

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å rote med kolleger. Vær profesjonell i jobben. 

Anonymkode: dd57d...d0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Han vet at jeg liker han litt mer enn bare en venn, og han vet like godt som meg at det «noe» mellom oss. Og ja, vi liker begge to denne spenningen.. men det leder jo ingen vei? 

hvorfor skal noen som ikke er interessert gidde dette her da? Jeg gidder dette fordi jeg er åpenbart interessert. Men han? Hva er det han er ute etter? Det virker for meg som om han vil ha døren litt på «gløt» men orke ikke noe «seriøst» liksom + dette med at vi jobber sammen kompliserer det ytterligere. Jeg er bare SÅ forvirret av det hele! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men- for deg er det et spørsmål om å gidde, for han kan det være hygge som gir energi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men- for deg er det et spørsmål om å gidde, for han kan det være hygge som gir energi.

Men hvorfor skal man flørte med noen man ikke liker? Jeg flørter bare med folk jeg liker. Er menn annerledes skrudd sammen liksom? Jeg kysser jo heller ikke menn jeg ikke liker liksom… kan menn bare kyss «alt» og flørte uansett? 

Skrevet

«Menn» må svare?? 
Litt livserfaring så kjenner man den situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Risikofyllt å investere betydelig og åpenbart med kollega - spesielt om som mann

Anonymkode: 5e6e0...03b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor skal man flørte med noen man ikke liker? Jeg flørter bare med folk jeg liker. Er menn annerledes skrudd sammen liksom? Jeg kysser jo heller ikke menn jeg ikke liker liksom… kan menn bare kyss «alt» og flørte uansett? 

Det finnes noe imellom å flørte og å ikke like noen. Flørter du med alle du liker?

Endret av Rotemor
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (3 minutter siden):

Det finnes noe imellom å flørte og å ikke like noen. Flørter du med alle du liker?

Jeg har «flørtete» Tone overfor menn jeg liker sammenliknet med menn som jeg «ikke liker» / ikke finner attraktive. Jeg er åpenbart annerledes mot menn jeg liker litt «sånn» ja… 

og jeg er åpenbart flørtete mot han. Og han er åpenbart flørtete mot meg. Men så, gjør ingen av oss noe. Jeg synes jeg har «forsøkt» og gitt han nok hint til at han skal ta insh, men det gjør han ikke. Når jeg riktignok blir litt kald DA begynner han påen igjen. Argh! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har «flørtete» Tone overfor menn jeg liker sammenliknet med menn som jeg «ikke liker» / ikke finner attraktive. Jeg er åpenbart annerledes mot menn jeg liker litt «sånn» ja… 

og jeg er åpenbart flørtete mot han. Og han er åpenbart flørtete mot meg. Men så, gjør ingen av oss noe. Jeg synes jeg har «forsøkt» og gitt han nok hint til at han skal ta insh, men det gjør han ikke. Når jeg riktignok blir litt kald DA begynner han påen igjen. Argh! 

Så ta et skritt tilbake. Det er det eneste rette.

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg, og han liker å flørte med deg. Men, han er ikke tilstrekkelig interessert til at han vil noe mer. Sånn tolker jeg ham. Han har bare uskyldig moro, mens du legger mye mer i det.

Klart at han skjønner at han kunne tatt initiativ til noe mer, så jeg tror det er riktig å tolke ham til ikke å ønske det.

Anonymkode: 75d30...0c8

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. Hadde han vært det hadde han villet mer.

Hadde kvelt alle følelser for han med å ikke flørte og opptre profesjonelt.

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (7 timer siden):

Klarer ikke å la det ligge :( hver gang jeg «lar det ligge» og bestemmer meg for nå er det nok - så sier eller gjør han noe som «drar» meg tilbake på sporet..  som for eks å danse med meg på fest/sitte veldig nært i samme sofa enda det er masse ledig plass, slenge flørtete kommentar osv osv.. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (7 timer siden):

Jeg vurderer faktisk å bare ta en prat med han og si at dersom han er ikke interessert i meg mer enn bare en venn - at da må han faktisk slutte å flørte og behandle meg utelukkende som venn/kollega, på lik linje med andre kvinner på jobben! .. men vet ikke om det er en god ide.. ja. Vil ikke lage noe «stor» greie, men så tenker jeg stadig på han. Og nå er det faktisk mest vondt… 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Klarer ikke å la det ligge :( hver gang jeg «lar det ligge» og bestemmer meg for nå er det nok - så sier eller gjør han noe som «drar» meg tilbake på sporet..  som for eks å danse med meg på fest/sitte veldig nært i samme sofa enda det er masse ledig plass, slenge flørtete kommentar osv osv.. 

ts 

Ikke dans med ham, Einstein. Hold behørig avstand. 

Anonymkode: dd57d...d0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vurderer faktisk å bare ta en prat med han og si at dersom han er ikke interessert i meg mer enn bare en venn - at da må han faktisk slutte å flørte og behandle meg utelukkende som venn/kollega, på lik linje med andre kvinner på jobben! .. men vet ikke om det er en god ide.. ja. Vil ikke lage noe «stor» greie, men så tenker jeg stadig på han. Og nå er det faktisk mest vondt… 

Da håper jeg du er forberedt på klein stemning fremover, noen flørter bare for morro og en liten ego boost, han liker sikkert følelsen av at han har deg på kroken.

Anonymkode: e1ed6...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...