Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det de bruker i ansiktet der inne??? de bruker en slags svamp i trynet for å bli brune??? i fjor var det jo tan in a can, men hva er det i år tro? noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme, og er det selvbruning som varer eller må man smøre det på seg hver dag? Håper noen vet!

Gjest lurerogsåpådet
Skrevet

jah det har jeg lurt på en stund gitt!!! håper å noen vet..;)

Gjest jente19aar_
Skrevet

den fargen er jo helt oransj? dessuten jg har ikke sett dem smøre på seg no????

Skrevet

Hu ene (tror de va hu Helene Rask-modellen) drev å smurte seg vilt inn med selvbruningskrem iallefall. Mens han toten-fyren stod å så på. Men hva hu smørte seg med husker jeg ikke..

Skrevet

De bruker kastanjevann. Effekten varer bare til det vaskes av. Kastanjevann var utrolig populært på 80-tallet. Trodde faktisk ikke at det var i salg lengre, men det er det tydeligvis.

Skrevet

Gjør de det? Hmm, hvor får man tak i dette da?

Betyr det at dersom man har det på om morningen, og drar på trening, så vil det svettes bort?

Jeg synes de får kjempefin farge av det.

Skrevet

Hun fra Trondheim sprayet seg med noe.

Skrevet

De bruker spray-tan fra boks, men det de smører på med svamp er kastanjevann.

Aner ikke hvor man får kjøpt det i dag, men du kan jo spørre på Vita eller i et parfymeri.

Husker jeg brukte kastanjevann flittig på 80-tallet; det sitter vel like lenge som et solpudder vil jeg tro.

Skrevet

Solgte de ikke det på apoteket på 80-tallet?

Ellers er nok Vita et godt forslag, eller kanskje gjøre et lite søk på google?

Skrevet

på bigbrother.no, under deltagere, så kan man gå inn på bagage for å se hva de har hatt med seg inn. Ingen som har hatt med kastanjevann? Står kun self- tan på de fleste

Skrevet

hmm... blir fargen fin da? av det kastanjevannet.. siden d er fra 80 tallet...? jøsses..aldri hørt om kastanjevann..men så var jo jeg bebis på 80 tallet da.. hihi..

Skrevet

De bruker nok vanlig spraytan væske, slik som de bruker på kroppen. Resultatet blir penere med svamp i ansiktet. Dypp svampen i væsken og trykk i vei. Det skal bli jevnere, og ikke sette seg i porene.

Skrevet

I bagasjen til Anton står det: 2 stk kastanjevatten. Så det var nok det han brukte. Men jeg syns Angelica og Jessica har så fin farge, det er merket på den spray-tanen de bruker jeg er ute etter.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det lurer jeg også på?..Ser ut som flasken er i sølv med orange kork..Noen som vet hvilket merke?

Gjest Gjest
Skrevet

På 80-tallet fikk man kjøpt kastanjevann alle steder hvor det ble solgt parfymeartikler. Derfor vil jeg tro man kan få kjøpt det i parfymeri i dag også - hvis noen skal ha det på varelista si.

Gjest Gjest
Skrevet

Selges Tan Can her i Norge da, hvor da i så fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...