Gå til innhold

Styrehonorar og godtgjørelser til styret i borettslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på om  100 000,- til et styre med 4 medlemmer, antall boliger 28.
Firemannsbolig og få rekkehus, ganske rolig nabolag.  
takk hvis noen synes dette er rimelig. 

Anonymkode: 2feb4...980

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt ok ut. Vi har også 100K, fordelt på styreleder(større andel), og resterende på oss andre. 

Anonymkode: 3d4b8...623

AnonymBruker
Skrevet

Høres ok ut. 
Her har styreleder 250.000 men det er et digert borettslag med 200 enheter og mange bygg. Forrige plassen jeg bodde var jeg styreleder, da hadde jeg 110.000 i honorar med 98 enheter og et stort renoveringsprosjekt som tok mye tid. 

Anonymkode: fc9c6...a0d

AnonymBruker
Skrevet

250 tusen og 200 enheter vil det si at en andelseier betaler kun 1250,- i år.  Obos skriver de har 1850,- tilsvarende
Men her 3850,- betaler en andelseier.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres helt ok ut. Vi har også 100K, fordelt på styreleder(større andel), og resterende på oss andre. 

Hvor mange enheter da.. Hos oss betaler andelseier 3850,- i år.   Styrehonorar fordobbla seg

i løpet av tre år. 

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det hørtes litt mye ut. Til referanse så har vi 30 000kr og 22 boenheter fra 4 mannsbolig, 2mannsbolig, rekkehus og eneboliger. Jeg syntes det er litt lite når jeg vet at styret har en del jobb mtp store vedlikehold som kommer nå.

Anonymkode: 3cdd1...0f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Syntes det hørtes litt mye ut. Til referanse så har vi 30 000kr og 22 boenheter fra 4 mannsbolig, 2mannsbolig, rekkehus og eneboliger. Jeg syntes det er litt lite når jeg vet at styret har en del jobb mtp store vedlikehold som kommer nå.

Anonymkode: 3cdd1...0f9

2000,- mer enn det man betaler til en OBOS forvaltet BRL
økende hvert år med 10 000,- uten nye oppgaver.   takk for alle svar. Greit å få vite.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange enheter da.. Hos oss betaler andelseier 3850,- i år.   Styrehonorar fordobbla seg

i løpet av tre år. 

Ingen endring di siste seks årene, til tross for mye ekstra arbeid i perioder. Er 36 enheter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...