Majka Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg har etter en tids bruk fått en del flekker på det hvite teppet mitt i stuen. Sikkert litt trakksjekk med hvitt teppe, men jeg håper det er mulig å vaske. Teppet er av ull, med masse korte hår. Noen som har tips om hvordan og med hva? Fins vel noe form for tepperens? Har dere klart å få vekk flekker fra hvite tepper? Endret 5. februar 2006 av Majka
Cata Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Tror man kan få leid tepperensmaskiner på malerforretninger eller hos andre som selger vegg-til-vegg tepper. Du kan i hvertfall høre. Mulig byggevareforretninger også har til utleie? Om disse maskinene klarer å fjerne flekker vet jeg ikke, men de er rimelig effektive på "vanlig skitt". Kanskje det finnes noe spesialmiddel for flekkfjerning som du kan ha på først?
Majka Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2006 Jeg lurer fremdeles litt på dette jeg. Fins det et middel jeg kan bruke hjemme selv, uten å leie maskiner?
Champagnepiken Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Dette så jo ut til å være litt interessant: Artikkel om tepperensing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå