AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Hvilke medisiner gikk du på i forbindelse med egguttak? Både før uttaket og når det ble gjort? Hvilke bivirkninger fikk du av dem? Anonymkode: 786ed...61d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Jeg gikk på to ulike hormoner (gonapeptyl og menopur) i tillegg til en sprøyte med ovitrelle. Humøret mitt ble veldig påvirket. Hadde enorme humørsvingninger og følte meg ganske deppa. Syns det var vanskelig å fokusere. Anonymkode: 4d1a6...15f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Menopur hele veien, fyremadel fra dag 6 med stim, siste sprøytedag var det ovitrelle og to gonapeptyl (36 timer før uttak). Fikk ikke særlig bivirkninger, merket at jeg var litt ekstra hormonell her og der, men ikke noe spes. Jobbet mye så fokus lå der, det hjalp nok endel. Anonymkode: c3e03...83a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Fyremadel og gonal-f, ingen bivirkninger. Husker ikke hva jeg fikk rundt uttaket, men ingen bivirkninger av det heller. Anonymkode: feb99...d22
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Gonal-f, Fyremadel, Gonapeptyl og Otrivelle.. Hadde litt bivirkninger som at humøret var veldig ustabil og veldig trøtt Anonymkode: f02f3...c9f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Skrevet 21. november 2024 Hei, kaster meg på denne tråden isteden for å lage ny. Har skikkelig hovne legger, svimmel og tåkesyn som symptomer global-f. Vet ikke om det er flere som har dette? For å svare på det ts spør om: Jeg har nå gått på gonal-f 150-175 ei i ti dager. Dag 7-10: Har en del vannoppsamling i kroppen, litt stikksmerter i nedre mage, trykk-smerter om jeg må tisse, og svært hovne ben og ledd. Jeg sliter ofte med å gå og etter en dag på kontoret er jeg svimmel med dobbeltsyn og kort pust. Som regel går dette over etter noen timer på sofaen med bena høyt. ( finner lite om dette). Er i risikoen for OHSS grunnet ekstremt høy AMH. Provera, og gonapeptyl merket jeg lite fra, bortsett fra hovent stikkområde på den siste. Gona var også litt ubehagelig å sette, men helt ok. Anonymkode: 28d48...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå