liv Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Dere vet hvilken serie jeg mener? Hva skjedde i de to siste episodene før sesongslutt? Og vet noen om det kommer nye episoder på norsk tv?
Dru Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Hvilken sesong? (Sitter og ser alle på dvd her)
liv Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2006 Usikker på nummeret men jeg kan huske at sønnen hans kommer tilbake for å få hjelp til å forklare rare hendelser, og hvorfor han er så sterk og sånt. De andre som har glemt at det var sønnen hans finner ut at Angel har vært med på å forandre minnene deres.
Dru Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Litt usikker på hvilken sesong du mener... Det høres ut som begynnelsen på sesong 4, nemlig.
liv Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Det er mulig det, men da har tv2 enten forandret sendetid eller stoppet midt i en serie. Endret 5. februar 2006 av liv
liv Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Tror det var like før jul. Torsdager rundt midnatt. Endret 5. februar 2006 av liv
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Angel er ferdig..Siste episode ble spilt inn i 2004 da serien ble lagt ned i USA. Så det eneste som kan komme er repriser
Gjest den undrende Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 Siste episode av Angel er sendt i Norge også. Ble sendt torsdag for to-tre uker siden. Må si jeg ikke helt henger med på hvilken episode du snakker om... kan du nevne noe mer som skjedde i episoden du så sist? TV2 blandet litt sesongene, og det var veldig vanskelig å få med seg når de plutselig begynte å sende "nye" episoder. Hvis det er den episoden jeg tror det er så er det episode 18 i sesong fem. Episode 22 i sesong fem er den siste innspilte.
liv Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2006 Ja det er nok en av de siste episodene jeg mener, 18 av 22. Hva skjedde i de siste fire da?
Gjest den undrende Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Oh, så mye å fortelle. Er lite flink til å korte ned. Du kan lese sammendrag på City of Angel. God oversikt over episodene, og trykker du på Detailed Summary så får du lese absolutt alt som skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå