Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen dager siden hadde jeg sex, og etter dette gikk jeg i dusjen og «ordnet opp». Når jeg la meg i sengen igjen fikk jeg ganske markante tak i ryggen, som rier bare veldig veldig milde.

de kom ganske jevnt med 4 minutters mellomrom, og varte i ca 40 sec… er dette modningsrier?

jeg er 33-34 uker på vei. Ville dere stoppet med sex, eller prøv en gang til for å se om det var det?

Anonymkode: 5b284...975

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hørt med jordmor 

Anonymkode: cb876...ad9

AnonymBruker
Skrevet

Det var sex som startet min fødsel, men var heldigvis lity lenger på vei enn deg. Ville forhørt med med jordmor for å være sikker

Anonymkode: bbc4c...ac6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 18.42):

For noen dager siden hadde jeg sex, og etter dette gikk jeg i dusjen og «ordnet opp». Når jeg la meg i sengen igjen fikk jeg ganske markante tak i ryggen, som rier bare veldig veldig milde.

de kom ganske jevnt med 4 minutters mellomrom, og varte i ca 40 sec… er dette modningsrier?

jeg er 33-34 uker på vei. Ville dere stoppet med sex, eller prøv en gang til for å se om det var det?

Anonymkode: 5b284...975

Vel, dette har jeg hatt i alle mine svangerskap og det er for så vidt normalt. Men med tredjemann så fikk jeg premature rier og måtte avstå fra sex de siste ukene av svangerskapet.

Anonymkode: 9f4cc...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...