AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg har ei venninne som trenger hjelp på Fredag med å flytte noen møbler. Jeg har hjulpet henne flere ganger. Jeg har sagt at jeg kan ikke pga at jeg jobber på fredag, men det er ikke sant. Jeg har fri, men har lyst å slappe av. Jeg vil ikke si at jeg ikke vil hjelpe, så greit med en hvit løgn da? Anonymkode: a0dbf...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ei venninne som trenger hjelp på Fredag med å flytte noen møbler. Jeg har hjulpet henne flere ganger. Jeg har sagt at jeg kan ikke pga at jeg jobber på fredag, men det er ikke sant. Jeg har fri, men har lyst å slappe av. Jeg vil ikke si at jeg ikke vil hjelpe, så greit med en hvit løgn da? Anonymkode: a0dbf...757 Ja helt greit Anonymkode: 1f3b7...492 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja helt greit Anonymkode: 1f3b7...492 😀 får litt dårlig samvittighet Anonymkode: a0dbf...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 Helt greit med hvit løgn, om sannheten vil skape dårlig stemning. Men her mener jeg at du egentlig bare burde kunne si sannheten også☺️ Anonymkode: b6217...b78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg leverer kun hvite løgner, om jeg tåler å bli fersket. Jeg kunne dratt en hvit løgn i denne situasjonen. Anonymkode: e31bf...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 😀 får litt dårlig samvittighet Anonymkode: a0dbf...757 Hvis hun ikke har så mange til å hjelpe seg, synes jeg du kunne stilt opp et par timer. Du kan eventuelt si at du ikke kan drive på hele dagen (vet ikke hvor lang tid dette er tenkt å ta), så hjelper du henne i hvert fall med en del. Anonymkode: 2606e...019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 21. mars 2024 #7 Del Skrevet 21. mars 2024 (endret) Hvorfor lyve? Enten får du hjelpe eller så får du si sannheten. Dette er ikke en hvit løgn, det er bare løgn. Å kalle den hvit er som å sminke en gris. Det er fortsatt et svin. Endret 21. mars 2024 av Rotemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå