Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en person som er veldig oppmerksom på humøret til folk. Jeg har mine feil, men sint er jeg veldig sjelden, noe som gjør meg ofte til en som er lett å trampe på. Jeg har opplevd å bli kjeftet huden full og er derfor sikkert i overkant forsiktig og stoler egentlig på ingen. Jeg trives best alene selv om jeg er generelt glad i mennesker. 

Det er et par stk på jobb som virkelig sliter med sinnet og frustrasjon, og dermed høyt stress. Hun ene må jeg samarbeide nært med hver dag, den andre er sint bare jeg puster i hennes retning. Nåde meg om jeg sender en mail. Finner hun en liten feil, er det krise. Skulle nesten trodd hun kunne ringt politiet, så forbannet er hun. Ofte bare over en skrivefeil eller to. Disse to er begge perfeksjonister, og får et enormt sinne om ting ikke er i system. Hva kan det være? Merker at jeg blir skikkelig engstelig av dem begge, og gruer meg når jeg må samarbeide med dem, fordi jeg vet at de helst vil flå meg levende. 😖

Hvordan håndtere? Ja jeg søker ny jobb..Jeg er ganske redd for å snakke med andre om det på jobb, fordi jeg vet at det blir skikkelig drama om noen skulle si noe som helst feil om eller til dem. JEg har også merket at andre blir redd / engstelig nær dem.

Anonymkode: b7e31...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...