AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg var hos GU i går, ca en uke etter antatt EL. Under undersøkelsen sier hun at det er to modne eggposer på hver side av eggleder. Den ene ble målt til 26mm. Jeg sitter så klart nå som et spørsmålstegn om jeg har hatt eggløsning eller ikke? Forstår at folikkelen blir til «rester» etter eggløsningen, men når skjer det? Har jeg hatt eggløsning eller ikke denne syklusen? Ingen vits i å teste neste uke dersom jeg ikke har hatt EL forrige uke.. Jeg spurte ikke heller da grunnlag for UL ikke var graviditet men en vanlig kontroll. Anonymkode: d4375...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 Hvordan vet du at du hadde eggløsning for 1 uke siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Da har du mest sannsynlig ikke hatt eggløsning. Gyn kan se forskjell på moden folikkel og et corpus lutum, altså en sammenfallen pose der egget har vært. Anonymkode: 9bef8...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har du mest sannsynlig ikke hatt eggløsning. Gyn kan se forskjell på moden folikkel og et corpus lutum, altså en sammenfallen pose der egget har vært. Anonymkode: 9bef8...464 Okei, var dette jeg lurte på. Og når man eventuelt kunne se forskjellen. Om jeg kunne hatt en forsinket EL eller noe. Anonymkode: d4375...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Del Skrevet 20. mars 2024 Sofakona skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at du hadde eggløsning for 1 uke siden? Fordi jeg har regelmessig mens og EL smerter. Noe jeg også har hatt denne måneden, men Anonymkode: d4375...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå