Gå til innhold

Daten laget middag og serverte hjemmelaget gele. Er jeg kravstor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 14.54):

Vet du, nei. Jeg tar ikke til meg dette. Folk som mobber fortjener å høre at de oppfører seg ekkelt. Det er ikke de som sier fra om dette sin oppgave å skjerme mobberen fra tilbakemelding på hvordan atferden deres er. 

Dette er typisk "vend det andre kinnet til" piss. Og alle som sier fra om mobbing har fått høre det alltid. Og det funker ikke. Klartekst funker. Å la TS smake sin egen medisin. 

Anonymkode: 50b63...cbc

Men det er jo litt stusselig å lage dårlig mat på en date da? Selv om man jo ikke dermed nødvendigvis er sinnssyk, slik du påstår?

Anonymkode: 39558...5af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 14.54):

Vet du, nei. Jeg tar ikke til meg dette. Folk som mobber fortjener å høre at de oppfører seg ekkelt. Det er ikke de som sier fra om dette sin oppgave å skjerme mobberen fra tilbakemelding på hvordan atferden deres er. 

Dette er typisk "vend det andre kinnet til" piss. Og alle som sier fra om mobbing har fått høre det alltid. Og det funker ikke. Klartekst funker. Å la TS smake sin egen medisin. 

Vend det andre kinnet til ? Det skjønte jeg ingenting av ....

Du synes TS mobber....?? Leser ikke henne på den måten i det hele tatt. Hun utviser kun standarder enhver kvinne bør ha som minstekrav ( som rein dass ) 

Smake sin egen medisin ? Hun har ikke gjort eller spurt om noe galt. 

Jeg er den første i front til å konfrontere mobbere.  Hun er ikke der på langt nær. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi så tragisk da, du har min medfølelse.

Anonymkode: 4edd1...389

AnonymBruker
Skrevet
Havspeil skrev (1 time siden):

Vend det andre kinnet til ? Det skjønte jeg ingenting av ....

Du synes TS mobber....?? Leser ikke henne på den måten i det hele tatt. Hun utviser kun standarder enhver kvinne bør ha som minstekrav ( som rein dass ) 

Smake sin egen medisin ? Hun har ikke gjort eller spurt om noe galt. 

Jeg er den første i front til å konfrontere mobbere.  Hun er ikke der på langt nær. 

Nei da får vi være uenig. Da er nå i alle fall ikke mine innlegg noe problematisk for jeg har ikke sagt noe TS ikke har sagt først. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei da får vi være uenig. Da er nå i alle fall ikke mine innlegg noe problematisk for jeg har ikke sagt noe TS ikke har sagt først. 

Ditto. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har apsergers?

Hvordan lager man hjemmelaget gele forresten?

Anonymkode: 1d278...e15

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du uansett ikke har lyst til å være sammen med han lenger/avslutte datinga, så kan du jo bare si at det er dårlig kjemi eller at du mener dere ikke passer sammen. Men la det være med det, man trenger faktisk ikke å liste opp masse enkeltgrunner til at man avslutter, med mindre den man dater insisterer på å faktisk høre det. 

Man er generelt i sin fulle rett til å avslutte man noe mener ikke fungerer, enten grunnen er, X, Y, Z eller en kombinasjon, og man trenger ikke å gjøre så mye ut av det. At man noen gang avslutter er på godt og vondt en del av datinglivet, og så lenge man oppfører seg greit når man avslutter, så trenger man ikke å oppgi en årsak på 10 sider. 

Anonymkode: 13fa1...d0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 17.25):

Hva er det med menn som har fått skryt av moren sin for å lage dessert en gang på 80-tallet og tror at det må være verdens beste sjekketriks å servere det samme til en date flere tiår senere? Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller.

😂😂😂

M27.

Anonymkode: c71bc...4b9

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva som er mobbing med å fortelle sin side av historien. Det er jo mannen her som ikke har ryddet og som lager ekkel mat.

Han er en voksen mann, han fortjener 0 skryt for å ha prøvd å lage så basic mat.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 17.25):

spiser bare ferdigmat eller kjøper mat ute. Det ser ikke ut hjemme hos han.  Badet er det verste. Jeg vasket toalettet mens han kokte spagetti fordi det var så grisete at jeg ikke orket gå på do uten å vaske toalettet først. 

Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller.

Hvordan kan jeg avslutte dette uten å krenke vedkommende? Dette er selvfølgelig bare toppen av isfjellet. hadde han vært topp på mange områder ville jeg tenkt annerledes, men man forstår når noen bare ikke er i stand til å lære. Jeg trenger ikke et til barn å oppdra!

Anonymkode: 89fbf...012

Jeg tok bort det som ikke var relevant. Du burde ha skrevet inn "fyren jeg dater er en gris - bør jeg fortsette" som emnefelt istedet.

Svaret på hva du gjør tror jeg du vet selv.

Si det slik at han forstår det. Ikke pynt på ting, ikke pakk ting inn. Si det med klartekst. Du trenger en fyr som greier å ivareta seg selv før han skal ivareta andre. Hvem vet, tar han til seg det du sier så gjør du han en tjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...