AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #81 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahahaha, jeg ler så jeg griner. Gratulerer til neste mann som får servert en fullstendig tafatt og sosialt evneveik dame som ikke evner barnehage-grensesetting og latterliggjør folk som ikke får til ting hun får til på nett. HAHAHAHA! Ser du ikke hvor dumt du fremstiller deg selv. Anonymkode: 50b63...cbc Mulig jeg har vært hjemme hos deg forstår jeg. Så bra om vi nå slipper å ta praten 😉 Anonymkode: 89fbf...012 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #82 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg mener ikke at jeg har lett for å krenke. Jeg mener bare at jeg er redd for å krenke. Jeg er ganske konfliktsky og det skal godt gjøres å vaske doen til daten uten engang å nevne det for han. Jeg vil ikke krenke noen og derfor ber jeg om råd for å avslutte UTEN å krenke, da jeg altså ikke ønsker å gå inn på at han mangler boevne og virker å mangle en del sosiale antenner også. Vil ikke såre eller krenke denne mannen, men kan jo ikke fortsette uten å gi en grunn til å avslutte. Tenker jeg har fått gode forslag ellers i tråden her og er glad for alle gode innspill og takker for forståelsen fra de som forstår hva jeg reagerer på. Anonymkode: 89fbf...012 Fordi det å mobbe noen på nett i etterkant over 4 sider er ikke å krenke tenker du? Selvsagt kan du avslutte uten å gi en grunn. Det gjør folk hele tiden. Jeg gir deg akkurat din egen medisin, var det gøy når noen trykker deg ned i søla og ler av deg på nett? Anonymkode: 50b63...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #83 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig jeg har vært hjemme hos deg forstår jeg. Så bra om vi nå slipper å ta praten 😉 Anonymkode: 89fbf...012 Nei, du får bare din egen medisin. Du er en mobber. De fleste sluttet med det på ungdomsskolen. Du burde seriøst skaffe deg noe hjelp. For det du holder på med her er skikkelig ufint og patetisk oppførsel. Fordi du er så redd for å krenke vasker du dassen til en fyr og blir deretter til middag og gele, og så er det geleen du er opptatt av, og du greier ikke å avslutte det uten å spørre internett. Virkelig god bedring. Og slutt å være en bølle på nett. Det sømmer seg ikke. Anonymkode: 50b63...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #84 Skrevet 20. mars 2024 Sukk… er det mulig? Tips til alle datere; løp, ikke vanlig, men med livet som innsats!!! Så får dere gjerne svar på alt…… Verden er gal! Anonymkode: 55dbb...6ea
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #85 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hahahaha, jeg ler så jeg griner. Gratulerer til neste mann som får servert en fullstendig tafatt og sosialt evneveik dame som ikke evner barnehage-grensesetting og latterliggjør folk som ikke får til ting hun får til på nett. HAHAHAHA! Ser du ikke hvor dumt du fremstiller deg selv. Anonymkode: 50b63...cbc Veldig mange ganger du skulle skrive at det er barnehagekunnskap da. Det er det ikke. Det er mange som synes det er vanskelig å bare forlate en situasjon der man potensielt sårer noen, spesielt damer. Det er kunnskap fra barnehagen/ oppvekst. Utover det så har antakelig hi også ting å jobbe med, men prøver du å motivere gjennom shaming eller hva driver du egentlig med? Anonymkode: f76bb...eff 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #86 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig mange ganger du skulle skrive at det er barnehagekunnskap da. Det er det ikke. Det er mange som synes det er vanskelig å bare forlate en situasjon der man potensielt sårer noen, spesielt damer. Det er kunnskap fra barnehagen/ oppvekst. Utover det så har antakelig hi også ting å jobbe med, men prøver du å motivere gjennom shaming eller hva driver du egentlig med? Anonymkode: f76bb...eff Ja, det er nettopp det jeg gjør. Når man setter seg for å mobbe og utlevere folk på nett, og harselerer med det over 5 sider så fortjener man å føle hvordan det føles. Og alle som deltar også. Hun brukte latteremojiesene og i stedet for å fokusere på å få den nødvendige hjelpen til å sette gode grenser så smører hun på om hvor ekkel og motbydelig denne mannen er, og får med seg en mobbegjeng. Det er patetisk og barnslig. Anonymkode: 50b63...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #87 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han var så stolt fordi han serverte hjemmelaget gele. Trodde først han tullet da han sa at det var gele til dessert og gjorde stort nummer ut av at det var hjemmelaget gele, ikke kjøpegele. Dette sa han to ganger til før han serverte en suppe av noe sukkersøtt kliss uten vaniljesaus eller noe til. Det ble nesten litt komisk og jeg tok meg sammen for ikke å le eller si noe. Han har ikke laget noe mat før og spiser bare ferdigmat eller kjøper mat ute. Det ser ikke ut hjemme hos han. Er jeg en av de kravstore vanskelige damene når jeg reagerer på at en voksen mann verken kan rydde, vaske eller lage et enkelt måltid? Badet er det verste. Jeg vasket toalettet mens han kokte spagetti fordi det var så grisete at jeg ikke orket gå på do uten å vaske toalettet først. Jeg fikk øl til maten og øl til dessert. Ølen var god da! Hva er det med menn som har fått skryt av moren sin for å lage dessert en gang på 80-tallet og tror at det må være verdens beste sjekketriks å servere det samme til en date flere tiår senere? Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller. Hvordan kan jeg avslutte dette uten å krenke vedkommende? Dette er selvfølgelig bare toppen av isfjellet. hadde han vært topp på mange områder ville jeg tenkt annerledes, men man forstår når noen bare ikke er i stand til å lære. Jeg trenger ikke et til barn å oppdra! Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo komboen som spiller inn. Tenker ikke det er krise at han serverer gele, men at han oppriktig tror at det er noe avanserte greier han serverer. Og så er han helt blottet for kritisk sans og boevne. Jeg kan jo aldri være sammen med en mann jeg må rydde og vaske etter, vaske klærne til og også lage alle måltider til. Han kan jo ingenting! Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da han for tredje gang på under ti minutter forklarte at geleen ikke var kjøpegele, men hjemmelaget lurte jeg veldig på om han er lettere utviklingshemmet eller noe. Det er så mye rart han sier, men det ble veldig klart nå. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda, men greit å si det på en pen måte. Selv om jeg ble nokså overrasket denne gangen. Ser jo klart nå at det ikke kan bli oss. Det er for mye ting som er helt mismatch. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har rett! Jeg synes det er vanskelig å være ærlig og direkte hvis det ikke kommer noe godt ut av det. Så får det heller bli en annen dame som får muligheten til å klappe i hendene når han neste gang inviterer på middag i sitt grisete rede og serverer hjemmelaget gele til dessert. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg prøver å fokuserer på helheten. Det med geleen ville ikke vært så ille om det bare var det. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjemmelaget gele var fra pulver (Freia-pakke). Det han mente var at han hadde kokt opp vannet, rørt ut pulveret og satt geleen i kjøleskapet helt selv. Jeg ble bare litt målløs. Hva skal man si liksom? Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det er hele pakken. Jeg hadde ikke synes det var så rart å få servert gele, men at han må påpeke TRE ganger at den er hjemmelaget og da legger til at dette ikke er kjøpegele synes jeg var meget rart!! Og så kommer det mye annet som kan legges til oppå der igjen. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Må bare understreke at det ikke er noe galt i å servere gele. Men det er rart å oppføre seg som om man serverer noe veldig ekstravagant og så er det noe så enkelt som gele. Og at det i tillegg presiseres TRE GANGER at han har laget geleen selv og ikke kjøpt den ferdig. At han serverte spaghetti med litt olje oppå, ketchup på bordet og hakket løk i en skål gikk greit, men spesielt godt var det ikke. Så jeg krever ikke så mye av serveringen, men synes det var veldig rart at han la det frem som om han hadde brukt flere dager på kjøkkenet omtrent. Det blir jo bare komisk og også ganske så teit. Så til dere som tror at meningen med tråden handler om at jeg fikk gele til dessert håper jeg nå forstår at det ikke var det som var problemet. Beklager om jeg var litt klønete i første innlegget. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS hang seg ikke opp i geleen, men syntes akkurat det med geleen ble ganske så spesielt sett i sammenheng med mye annet som også er forklart i tråden. Det handlet ikke om geleen, men om forholdene rundt ved at han skrøt av å gjøre noe gourmetaktig også hadde han rett og slett kokt opp vann. Han kunne like gjerne ha skrytt av at badet var nyvasket, men det var altså den mest møkkete doen jeg har sett i mitt liv og jeg måtte vaske før jeg kunne bruke den (og selv da brukte jeg papir noe jeg aldri gjør til vanlig). Det var komboen av mye! Hilsen TS 😉 Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (1 time siden): Umulig. Det kan han ikke ha gjort. Det så virkelig ikke ut der, verken på badet, kjøkkenet eller på stua. Soverommet var jeg ikke innom, men fikk med meg at det luktet surt av håndkleet på do og også kjøkkenkluten. Jeg pleier ikke gå rundt og lukte på sånt, men det var bare så jævla udelikat. Helt uaktuelt å skulle krype oppi en sånn seng Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den doen var så møkkete at jeg har aldri sett noe verre. Jeg ba ikke om vaskemidler og klut, men brukte dopapir og håndsåpe til å vaske rent nok til at jeg kunne legge papir imellom og sette meg ned på papiret. Vasket sånn sett hele doen med såpe og papir og spylte jo ned en del papir, men tror ikke han merket noe. Det ble uansett ikke rent nedi der doen var fastgrodd av møkk. Hadde jeg overtatt en sånn leiligeht ville jeg byttet klosettet for å si det sånn. Det går vel ikke an å få helt rent noengang. Og om det gjør det ville jeg uansett byttet etter å ha visst hvor gjengrodd det har vært. Verste doen jeg har sett i mitt liv. Og så var det fullt av sånn lo som kommer når det ikke er vasket på år og dag. Og tisseflekker overalt. Skikkelig ekkelt. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk, du forstår hele problemstillingen. Han klarte også å skryte av at det ikke var kjøpegele hele TRE ganger. Begynner å lure på kognitive funksjoner faktisk. Skal sies at jeg forstår at han drikker en del og jeg lurer virkelig på mye etterhvert. Anonymkode: 89fbf...012 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tinder! Så gratulerer til neste dame som får servert gele (som er hjemmelaget!!!) fra en voksen mann med mulig kognitiv svikt og veldig rotete og møkkete leilighet 😂 😂 Anonymkode: 89fbf...012 14 innlegg bruker du på å mobbe en mann du har vært på EN date med. Du utleverer ham, påpeker hvordan han også har et rusproblem, og spekulerer i hans kognitive evner. Og selv ETTER dette har du frekkhetens nådegave å latterliggjøre og le av ham. Det er faen meg kvalmt. Jeg håper inderlig du får hjelp så du kan slutte å forsøple denne verdenen med mobbing av mennesker som sliter med rusproblemer og eller kognitive vansker. Jeg synes innleggene dine er motbydelig. Anonymkode: 50b63...cbc 1 2
anonym 4545 Skrevet 20. mars 2024 #88 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): 14 innlegg bruker du på å mobbe en mann du har vært på EN date med. Du utleverer ham, påpeker hvordan han også har et rusproblem, og spekulerer i hans kognitive evner. Og selv ETTER dette har du frekkhetens nådegave å latterliggjøre og le av ham. Det er faen meg kvalmt. Jeg håper inderlig du får hjelp så du kan slutte å forsøple denne verdenen med mobbing av mennesker som sliter med rusproblemer og eller kognitive vansker. Jeg synes innleggene dine er motbydelig. Anonymkode: 50b63...cbc Signere denne. Husker godt jeg var psykisk syk hvor renhold på toalettet var dårlig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #89 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han var så stolt fordi han serverte hjemmelaget gele. Trodde først han tullet da han sa at det var gele til dessert og gjorde stort nummer ut av at det var hjemmelaget gele, ikke kjøpegele. Dette sa han to ganger til før han serverte en suppe av noe sukkersøtt kliss uten vaniljesaus eller noe til. Det ble nesten litt komisk og jeg tok meg sammen for ikke å le eller si noe. Han har ikke laget noe mat før og spiser bare ferdigmat eller kjøper mat ute. Det ser ikke ut hjemme hos han. Er jeg en av de kravstore vanskelige damene når jeg reagerer på at en voksen mann verken kan rydde, vaske eller lage et enkelt måltid? Badet er det verste. Jeg vasket toalettet mens han kokte spagetti fordi det var så grisete at jeg ikke orket gå på do uten å vaske toalettet først. Jeg fikk øl til maten og øl til dessert. Ølen var god da! Hva er det med menn som har fått skryt av moren sin for å lage dessert en gang på 80-tallet og tror at det må være verdens beste sjekketriks å servere det samme til en date flere tiår senere? Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller. Hvordan kan jeg avslutte dette uten å krenke vedkommende? Dette er selvfølgelig bare toppen av isfjellet. hadde han vært topp på mange områder ville jeg tenkt annerledes, men man forstår når noen bare ikke er i stand til å lære. Jeg trenger ikke et til barn å oppdra! Anonymkode: 89fbf...012 Maten hadde jeg ikke brydd meg så om, selv om jeg hadde tenkt mitt om å være stolt av gelé, Manglende boevne derimot, og ikke engang vett til å forsøke å imponere. Grøss. Enig med din konklusjon om å avslutte, og du trenger jo ikke si den virkelige grunnen om du ikke vil. Si du desverre ikke føler det er en framtid. Anonymkode: e91ee...dd0 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #90 Skrevet 20. mars 2024 I rettferdighetens navn er det faktisk i overkant enkelt å lage gelé fra grunnen av. Like mengder av solbærsirup, vann og sanitærsilikon er alt du trenger. Ikke behøver du å vaske hendene heller, de skal uansett ikke oppi maten. Nei, dette var svakt. Anonymkode: 39558...5af
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #91 Skrevet 20. mars 2024 Hvordan kan dette være viktig på noen som helst måte? Anonymkode: 539fe...def
knooters Skrevet 20. mars 2024 #92 Skrevet 20. mars 2024 Min umiddelbare tanke er at TS har en skrue løs som av alle ting som listes opp i trådstarten henger seg opp i det ene som faktisk har noe positivt ved seg. Trådens tittel: "Daten laget middag og serverte gele". Det er altså den viktigste essensen her, over dårlig hygiene m.m. Hadde doen vært problemet, ville tittelen handlet om den - ikke desserten... Bevares, et vandrende rødt flagg er det jo i det store og hele, men jeg vifter med flagget også for TS. Om enn i mindre grad. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #93 Skrevet 20. mars 2024 Desserten er da ikke problemet her? Anonymkode: 86e01...f94
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #94 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da han for tredje gang på under ti minutter forklarte at geleen ikke var kjøpegele, men hjemmelaget lurte jeg veldig på om han er lettere utviklingshemmet eller noe. Det er så mye rart han sier, men det ble veldig klart nå. Anonymkode: 89fbf...012 Om du er kravstor, så lurer jeg på hva slags folk de med lave krav har 🙈 Anonymkode: 1e8b3...081 1
Fjompenisse Skrevet 20. mars 2024 #95 Skrevet 20. mars 2024 Helt overlegen tråd. Om ikke annet er det en enorm selvtillitsboost for oss som har det relativt ryddig og rent, skjønner at det vaskes litt ekstra før besøk og som kan diske opp med noe mer avansert mat enn spagetti og ketchup. Og kanskje en vekker til noen menn om at ikke alle kvinner er som mammaen deres. Er greit å gjøre en liten innsats… 1 4
Fighter83 Skrevet 20. mars 2024 #96 Skrevet 20. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han var så stolt fordi han serverte hjemmelaget gele. Trodde først han tullet da han sa at det var gele til dessert og gjorde stort nummer ut av at det var hjemmelaget gele, ikke kjøpegele. Dette sa han to ganger til før han serverte en suppe av noe sukkersøtt kliss uten vaniljesaus eller noe til. Det ble nesten litt komisk og jeg tok meg sammen for ikke å le eller si noe. Han har ikke laget noe mat før og spiser bare ferdigmat eller kjøper mat ute. Det ser ikke ut hjemme hos han. Er jeg en av de kravstore vanskelige damene når jeg reagerer på at en voksen mann verken kan rydde, vaske eller lage et enkelt måltid? Badet er det verste. Jeg vasket toalettet mens han kokte spagetti fordi det var så grisete at jeg ikke orket gå på do uten å vaske toalettet først. Jeg fikk øl til maten og øl til dessert. Ølen var god da! Hva er det med menn som har fått skryt av moren sin for å lage dessert en gang på 80-tallet og tror at det må være verdens beste sjekketriks å servere det samme til en date flere tiår senere? Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller. Hvordan kan jeg avslutte dette uten å krenke vedkommende? Dette er selvfølgelig bare toppen av isfjellet. hadde han vært topp på mange områder ville jeg tenkt annerledes, men man forstår når noen bare ikke er i stand til å lære. Jeg trenger ikke et til barn å oppdra! Anonymkode: 89fbf...012 Hjelpes😅 hadde vel sagt takk og farvel etter bare å ha sett toalettet FØR maten jeg altså😅 Man forventer faktisk at daten har boligen passe ryddet og passe rent til man får avtalt besøk. Man viser seg VIRKELIG fra sin beste side i starten av datingen. Dette blir ikke bedre er jeg redd. Endret 20. mars 2024 av Fighter83 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #97 Skrevet 20. mars 2024 Siste tinderdaten min måtte ringe moren sin for å få hun til å skifte på sengen hans. Fortalte han hadde ligget uten sengetrekk i over 2 mnd fordi moren var for opptatt. Er vanskelig å skifte på 150 seng og dobbeldyne alene sa han. Så best at hun gjorde det, alene. Forstå det den som vil. Har selv 180 seng og dobbeldyne og klarer helt fint å skifte på egen seng. Han var 38 år gammel! Normal hygiene, fjordland og grandiosa var hjemmelaget mat, mor som måtte komme å vaske til jul (han vasket bare 1 gang i året, støvsuget selv når han måtte), med mye mer gjorde han lett å droppe. Jeg forstår deg godt. Anonymkode: a3d12...601 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #98 Skrevet 20. mars 2024 Jeg er 40+ år og kan lage ganske komplisert mat fra bunnen av, men er faktisk fornøyd med meg selvfølgelig når jeg får til å røre ut Toro-gelepulver og klarer å få den stiv helt uten å få noen bobler i. Det smaker også helt annerledes og mye friskere enn ferdig gele, som bare er ekkelt. Anonymkode: ad775...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #99 Skrevet 20. mars 2024 anonym 4545 skrev (2 timer siden): Signere denne. Husker godt jeg var psykisk syk hvor renhold på toalettet var dårlig. Du skal vite at selv om TS er en mobber og en bølle og at hun har med seg en mobbegjeng som synes mobbeoppførsel er greit så er ikke dette representativt for folk flest. Alle kan slite psykisk. Jeg har selv erfart hvordan husstell forfalt da jeg slet psykisk. Vi kan være takknemlig for at vi ikke er så nedrige som TS og mobbeflokken til at vi mobber og utleverer folk på nett, selv om vi har slitt med vårt. Anonymkode: 50b63...cbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #100 Skrevet 20. mars 2024 Fjompenisse skrev (1 time siden): Helt overlegen tråd. Om ikke annet er det en enorm selvtillitsboost for oss som har det relativt ryddig og rent, skjønner at det vaskes litt ekstra før besøk og som kan diske opp med noe mer avansert mat enn spagetti og ketchup. Og kanskje en vekker til noen menn om at ikke alle kvinner er som mammaen deres. Er greit å gjøre en liten innsats… Ja, hvis man kaller overlegent å utlevere og latterliggjøre og i flokk mobbe en mann som mulig er psykisk utviklingshemmet og/eller er psykisk syk og har et rusproblem. Denne tråden, og alle som morer seg over å delta i mobbingen, er del av hvorfor den psykiske helsen går så dårlig. Det er ingenting morsomt med å tråkke på folk som sliter. Anonymkode: 50b63...cbc 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå