AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Han var så stolt fordi han serverte hjemmelaget gele. Trodde først han tullet da han sa at det var gele til dessert og gjorde stort nummer ut av at det var hjemmelaget gele, ikke kjøpegele. Dette sa han to ganger til før han serverte en suppe av noe sukkersøtt kliss uten vaniljesaus eller noe til. Det ble nesten litt komisk og jeg tok meg sammen for ikke å le eller si noe. Han har ikke laget noe mat før og spiser bare ferdigmat eller kjøper mat ute. Det ser ikke ut hjemme hos han. Er jeg en av de kravstore vanskelige damene når jeg reagerer på at en voksen mann verken kan rydde, vaske eller lage et enkelt måltid? Badet er det verste. Jeg vasket toalettet mens han kokte spagetti fordi det var så grisete at jeg ikke orket gå på do uten å vaske toalettet først. Jeg fikk øl til maten og øl til dessert. Ølen var god da! Hva er det med menn som har fått skryt av moren sin for å lage dessert en gang på 80-tallet og tror at det må være verdens beste sjekketriks å servere det samme til en date flere tiår senere? Og så har de ikke ryddet eller vasket noe før daten kommer heller. Hvordan kan jeg avslutte dette uten å krenke vedkommende? Dette er selvfølgelig bare toppen av isfjellet. hadde han vært topp på mange områder ville jeg tenkt annerledes, men man forstår når noen bare ikke er i stand til å lære. Jeg trenger ikke et til barn å oppdra! Anonymkode: 89fbf...012 9 1 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Hm synes ikke det høres så ille ut jeg da, min siste date snakka bare om eksen sin og hvor kjipt det er at det ble slutt. Anonymkode: 37a0f...54d 8 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Nei, jeg synes ikkke du er kravstor. Grunnleggende hygiene, matlagingskunnskaper og ryddighet er nesten et minimum av hva mam bør kunne forvente av et voksent menneske. Anonymkode: 1112a...a00 30 1 12
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Jeg synes hjemmelaget gele (eller kjøpegele for den del) er helt innafor å servere, alle er jo ikke så flinke på kjøkkenet og han hadde lagt ned en innsats. Mye verre at han er så urenslig tenker jeg. At han til og med er komfortabel med å ta imot gjester i en svinesti. De fleste ordner vel litt til man får gjester. Det hadde nok vært en dealbreaker for min del. Det er vel bare å si de vanlige frasene, at du synes han er en bra fyr, men at du dessverre ikke har de riktige følelsene. Og så ønske han lykke til videre. Unødvendig å påpeke hans dårlige hygiene eller at du synes desserten var for simpel. Anonymkode: 54723...d66 41 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Jeg blir glad bare de koker en kopp te jeg, så ja syns du er kravstor. Men om han bor som en gris hadde jeg dumpet han for den vanen drar han med seg når dere flytter sammen. Anonymkode: e0776...686 12 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 Herregud dette hadde vært dumpegrunn for meg. Første bud er renslighet, og hvis han ikke en gang greier å vaske doen før besøk av en date vil jeg nesten påstå at han er tilbakestående!! Dette hadde jeg ALDRI nedverdiget meg selv til å være i Anonymkode: 6b53b...0fa 23 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir glad bare de koker en kopp te jeg, så ja syns du er kravstor. Men om han bor som en gris hadde jeg dumpet han for den vanen drar han med seg når dere flytter sammen. Anonymkode: e0776...686 Det er jo komboen som spiller inn. Tenker ikke det er krise at han serverer gele, men at han oppriktig tror at det er noe avanserte greier han serverer. Og så er han helt blottet for kritisk sans og boevne. Jeg kan jo aldri være sammen med en mann jeg må rydde og vaske etter, vaske klærne til og også lage alle måltider til. Han kan jo ingenting! Anonymkode: 89fbf...012 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud dette hadde vært dumpegrunn for meg. Første bud er renslighet, og hvis han ikke en gang greier å vaske doen før besøk av en date vil jeg nesten påstå at han er tilbakestående!! Dette hadde jeg ALDRI nedverdiget meg selv til å være i Anonymkode: 6b53b...0fa Da han for tredje gang på under ti minutter forklarte at geleen ikke var kjøpegele, men hjemmelaget lurte jeg veldig på om han er lettere utviklingshemmet eller noe. Det er så mye rart han sier, men det ble veldig klart nå. Anonymkode: 89fbf...012 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 Urenslighet er dumpegrunn. Anonymkode: 12728...8c4 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Skrevet 20. mars 2024 Rart å fokusere på geleen, alt det andre er jo mye verre. Anonymkode: e5377...05a 23 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden): Det er bare å si det 💁🏻♀️ Joda, men greit å si det på en pen måte. Selv om jeg ble nokså overrasket denne gangen. Ser jo klart nå at det ikke kan bli oss. Det er for mye ting som er helt mismatch. Anonymkode: 89fbf...012 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #13 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes hjemmelaget gele (eller kjøpegele for den del) er helt innafor å servere, alle er jo ikke så flinke på kjøkkenet og han hadde lagt ned en innsats. Mye verre at han er så urenslig tenker jeg. At han til og med er komfortabel med å ta imot gjester i en svinesti. De fleste ordner vel litt til man får gjester. Det hadde nok vært en dealbreaker for min del. Det er vel bare å si de vanlige frasene, at du synes han er en bra fyr, men at du dessverre ikke har de riktige følelsene. Og så ønske han lykke til videre. Unødvendig å påpeke hans dårlige hygiene eller at du synes desserten var for simpel. Anonymkode: 54723...d66 Du har rett! Jeg synes det er vanskelig å være ærlig og direkte hvis det ikke kommer noe godt ut av det. Så får det heller bli en annen dame som får muligheten til å klappe i hendene når han neste gang inviterer på middag i sitt grisete rede og serverer hjemmelaget gele til dessert. Anonymkode: 89fbf...012 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, men greit å si det på en pen måte. Selv om jeg ble nokså overrasket denne gangen. Ser jo klart nå at det ikke kan bli oss. Det er for mye ting som er helt mismatch. Anonymkode: 89fbf...012 Da sier du bare "hei! Jeg vil takke for alt så langt, men dessverre stopper det her for min del, følelsene er ikke helt på plass. Ønsker deg alt godt!" Eller noe. Enig med deg at urenslighet er ikke bra. Anonymkode: 37a0f...54d 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #15 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rart å fokusere på geleen, alt det andre er jo mye verre. Anonymkode: e5377...05a Jeg prøver å fokuserer på helheten. Det med geleen ville ikke vært så ille om det bare var det. Anonymkode: 89fbf...012 1
Janina1 Skrevet 20. mars 2024 #16 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, jeg synes ikkke du er kravstor. Grunnleggende hygiene, matlagingskunnskaper og ryddighet er nesten et minimum av hva mam bør kunne forvente av et voksent menneske. Anonymkode: 1112a...a00 Dame 50+ her. Ser ut som et gjennomgående problem hos mannfolk 55+ hvertfall. Jeg har vært borti 3 sånne siste årene. 6
Fjellmannover190 Skrevet 20. mars 2024 #17 Skrevet 20. mars 2024 Som svært matglad og flink på kjøkkenet, så smiler jeg litt av hjemmelaget gele! Men det kan være godt og kan være vanskelig om man skal klare fruktsaft etc, og hjemmelaget vaniljesaus. Men om han prøver å kopiere Toro i et urent kjøkken, så burde han holdt seg til det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #18 Skrevet 20. mars 2024 For en bortskjemt unge du er 🤮 Du gjør han definitivt en tjeneste om du går videre Anonymkode: eab04...3fe
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #19 Skrevet 20. mars 2024 Dette er hårreisende. Dumpegrunn. Deretter rett på sosiale medier og svartmale fyren slik at andre damer kan unngå dette monsteret. Så på KG og dele historien. Anonymkode: 17259...369
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #20 Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er hårreisende. Dumpegrunn. Deretter rett på sosiale medier og svartmale fyren slik at andre damer kan unngå dette monsteret. Så på KG og dele historien. Anonymkode: 17259...369 Gelemonsteret må stoppes Anonymkode: e5377...05a 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå