AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg har noen samtaler der jeg skulle ha sett igjen. Jeg vurderer å anmelde en person, men jeg vil vite om jeg har bevis først. Er det mulig? Eller kan politiet gå inn å hente tidligere chatter? Anonymkode: 8aca7...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 Er ikke det deilig å slippe snapdrit, faceshit & co ? Anonymkode: 69fc0...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har noen samtaler der jeg skulle ha sett igjen. Jeg vurderer å anmelde en person, men jeg vil vite om jeg har bevis først. Er det mulig? Eller kan politiet gå inn å hente tidligere chatter? Anonymkode: 8aca7...a7a Det som ligger i chatten blir fjernet avhengig av innstillingene du og den personen har satt. Du kan også lagre en og en melding. Nei det er ikke mulig å hente ut snapchat samtalen for politiet heller, da dette ikke lagres hos snapchat om dere ikke faktisk har satt på "lagre alt" i chatten Anonymkode: 1d894...78c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå