AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Heihei, Jeg leter sårt etter råd ang. hårfarge! Jeg har naturlig mørkt blondt hår, men har farget det lysere i mange år, hjemme. Det siste året har jeg falt i en spiral som startet ved at jeg med uhell farget det lysere enn ønsket. Etterveksten kom, jeg ville farge det bort men turte ikke gå like "mørkt" som etterveksten, og problemet fortsatte. Nå vil jeg endelig gjerne kunne la håret være mer i fred, og slutte å farge det flere ganger i året. Ønsket er å ha lysere hår enn etterveksten, men at overgangen til lengdene er mykere, evt. ha striper. Jeg trodde jeg fikk fikset problemet da jeg farget håret forrige uke, men igjen ble resultatet lysere enn ønsket. Håret er veldig lyst gyllent i røttene, og litt mer platina i legdene (men ikke forferdelig stor forskjell mellom rot og tupp). Jeg har i ettertid lett etter toner jeg kan ta oppå for å få litt mørkere blondt hår, men har ikke funnet noe. Jeg ser etter en blond farge (rundt 8 - eller 9 kanskje), men har ikke skjønt hvilken som er uten blekemiddel! Vil jo ikke ha veldig mørkt eller nærmere brunt hår. Har noen tips? Har googlet meg i hjel, men ikke funnet en lys nok toner. Jeg har rådført meg med frisør, men jeg fikk ikke tid til å forklare hele hårhistorien -- for jeg har ikke råd til en faktisk time (selv om det selvfølgelig hadde vært best). Angrer skikkelig på å ha farget det! Har ikke hatt råd til å gå til frisør på flere år, og har det trolig ikke noen år fremover heller (fattig student). Vil gjerne ta vare på håret og meg selv igjen. All hjelp mottas med takk Anonymkode: 30d9b...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 Kjøp glossing hos by Bente. Online. Og du kan sende inn bilder av håret og få råd. 👍 Anonymkode: 5d6f6...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå