AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Etter å ha vært singel i ganske mange år, begynner venner å stadig mase mer om at jeg må prøve Tinder. Jeg er jo ellers ikke på plasser jeg møter menn, da dagene stort sett går i jobb, hjem og trening. Jeg er ikke så ofte på byen, fest eller selskap. Men jeg har foreløpig ikke orket å prøve Tinder, siden jeg hører så mye rart om konseptet. Jeg ønsker ikke å bare date rundt uten at det utvikler seg til et forhold, jeg ønsker ikke å ligge rundt, jeg ønsker ikke å legge inn masse innsats og ressurser i personer som bare ghoster meg etter en stund og så videre. Men ut fra historiene jeg hører om Tinder, er sånne opplevelser gjentagende. Så, der jeg lurer på, er om Tinder er verdt forsøket, eller om jeg sannsynligvis må igjennom mange menn som bare vil ha sex, ghoster og som ikke ønsker forhold, før jeg kanskje finner en mann som er seriøs? Er Tinder så ille som jeg skal ha det til? Anonymkode: 77ba7...979 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Det viktigste er jo at du er ærlig om dine intensjoner fra dag 1. Det er mange menn som skriver i profilen at de er ute etter noe seriøst, lei av å lete, ønsker å finne en partner osv. Derfor ville jeg utelukket De som ikke har bio. Så har man ingen garantier i kjærlighet, men man finner jo fort ut om den man møter faktisk har lyst til å bruke tid på å bli kjent. Anonymkode: 605f7...84a 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Du bestemmer jo selv hvordan du vil date, hvem, hvor ofte, om du vil ha sex osv. Du melder deg ikke på et opplegg med forpliktelser. Men ja. Veldig mange menn er på Tinder for å få seg et kjapt nummer og later gjerne som de er seriøse i prosessen, så du må ha antennene skrudd på. Anonymkode: 1887d...479 3
Trek Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Jeg syntes ikke Tinder var håpløst, men ja man opplever jo at folk forsvinner og sluttet å svare midt i en samtale og den slags. Det er mange oppegående og greie folk på Tinder også, man må bare vokte seg litt for å legge for mye forhåpninger i en relasjon før man har truffet personen og gjort seg opp en mening om hvordan de er fremfor hvordan de fremstiller seg. Regner med jeg laster ned Tinder igjen en dag jeg er klar for å date igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter å ha vært singel i ganske mange år, begynner venner å stadig mase mer om at jeg må prøve Tinder. Jeg er jo ellers ikke på plasser jeg møter menn, da dagene stort sett går i jobb, hjem og trening. Jeg er ikke så ofte på byen, fest eller selskap. Men jeg har foreløpig ikke orket å prøve Tinder, siden jeg hører så mye rart om konseptet. Jeg ønsker ikke å bare date rundt uten at det utvikler seg til et forhold, jeg ønsker ikke å ligge rundt, jeg ønsker ikke å legge inn masse innsats og ressurser i personer som bare ghoster meg etter en stund og så videre. Men ut fra historiene jeg hører om Tinder, er sånne opplevelser gjentagende. Så, der jeg lurer på, er om Tinder er verdt forsøket, eller om jeg sannsynligvis må igjennom mange menn som bare vil ha sex, ghoster og som ikke ønsker forhold, før jeg kanskje finner en mann som er seriøs? Er Tinder så ille som jeg skal ha det til? Anonymkode: 77ba7...979 Tinder er hva du gjør det til. Ikke ta noe personlig, for folk eier ikke skam eller respekt. Men man kan absolutt møte flotte mennesker der Anonymkode: 2f61d...eab 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 Ferdig med Tinder. Det er verre enn jeg kunne forestille meg. Anonymkode: a8e44...3b0 4
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter å ha vært singel i ganske mange år, begynner venner å stadig mase mer om at jeg må prøve Tinder. Jeg er jo ellers ikke på plasser jeg møter menn, da dagene stort sett går i jobb, hjem og trening. Jeg er ikke så ofte på byen, fest eller selskap. Men jeg har foreløpig ikke orket å prøve Tinder, siden jeg hører så mye rart om konseptet. Jeg ønsker ikke å bare date rundt uten at det utvikler seg til et forhold, jeg ønsker ikke å ligge rundt, jeg ønsker ikke å legge inn masse innsats og ressurser i personer som bare ghoster meg etter en stund og så videre. Men ut fra historiene jeg hører om Tinder, er sånne opplevelser gjentagende. Så, der jeg lurer på, er om Tinder er verdt forsøket, eller om jeg sannsynligvis må igjennom mange menn som bare vil ha sex, ghoster og som ikke ønsker forhold, før jeg kanskje finner en mann som er seriøs? Er Tinder så ille som jeg skal ha det til? Anonymkode: 77ba7...979 Hvis eneste grunnen til at du vil på Tinder er mas fra venner vil jeg iallefall ønske deg lykke til..😊 1
Janina1 Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 Var en periode innom Tinder, Facebook Dating, Match, Møteplassen og Sukker. Så mye av samme folka alle steder. Noen hadde samme alder og navn på de forskjellige stedene, mens andre både hadde annet navn og alder fra sted til sted, men samme bildene. Jeg slettet alle ganske kjapt. Maken til søplefolk og løgnere skal man lete lenge etter. Det var som å date i Dantes Inferno. Jeg hadde en ordentlig bio der det kom klart frem at jeg var seriøs og ønsket å finne en kjæreste. De aller fleste meldingene jeg fikk var fra fyrer som ville ha uforpliktende sex og par som ville ha trekant. Håper å finne en spesiell en i den virkelige verden. Vært singel i 3 år. 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 Janina1 skrev (20 minutter siden): Det var som å date i Dantes Inferno 😂 Anonymkode: 3f20d...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (59 minutter siden): Hvis eneste grunnen til at du vil på Tinder er mas fra venner vil jeg iallefall ønske deg lykke til..😊 Er ikke eneste grunnen, da hadde jeg bare sagt nei😊 Men begynner å bli klar for dating igjen, tross alt vært ca. 10 år siden sist jeg i det hele tatt så på en mann. Så ønsker å møte noen nå, men usikker på om Tinder er den rette plassen å møte noen. Anonymkode: 77ba7...979 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Skrevet 20. mars 2024 Janina1 skrev (1 time siden): Var en periode innom Tinder, Facebook Dating, Match, Møteplassen og Sukker. Så mye av samme folka alle steder. Noen hadde samme alder og navn på de forskjellige stedene, mens andre både hadde annet navn og alder fra sted til sted, men samme bildene. Jeg slettet alle ganske kjapt. Maken til søplefolk og løgnere skal man lete lenge etter. Det var som å date i Dantes Inferno. Jeg hadde en ordentlig bio der det kom klart frem at jeg var seriøs og ønsket å finne en kjæreste. De aller fleste meldingene jeg fikk var fra fyrer som ville ha uforpliktende sex og par som ville ha trekant. Håper å finne en spesiell en i den virkelige verden. Vært singel i 3 år. Haha, huff🙈 Dette som er frykten min med Tinder. Skulle ønske jeg kunne møte noen i den virkelige verden jeg også. Det var jo det jeg gjorde før (nå høres jeg skikkelig gammel ut), men i følge venner så fungerer det visstnok ikke sånn lengre. Anonymkode: 77ba7...979 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 Trek skrev (2 timer siden): Jeg syntes ikke Tinder var håpløst, men ja man opplever jo at folk forsvinner og sluttet å svare midt i en samtale og den slags. Det er mange oppegående og greie folk på Tinder også, man må bare vokte seg litt for å legge for mye forhåpninger i en relasjon før man har truffet personen og gjort seg opp en mening om hvordan de er fremfor hvordan de fremstiller seg. Regner med jeg laster ned Tinder igjen en dag jeg er klar for å date igjen. Ja, det var et godt råd. Takk😊 Anonymkode: 77ba7...979
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #13 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke eneste grunnen, da hadde jeg bare sagt nei😊 Men begynner å bli klar for dating igjen, tross alt vært ca. 10 år siden sist jeg i det hele tatt så på en mann. Så ønsker å møte noen nå, men usikker på om Tinder er den rette plassen å møte noen. Anonymkode: 77ba7...979 Aner heldigvis ikke jeg...Har aldri vært på tinder og ikke skal jeg heller. Vil jeg massakrere selvfølelsen min tar jeg heller sjansen på å stille til mitt aller siste Trondheim- Oslo ritt i juni..😂🙈
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (4 minutter siden): Aner heldigvis ikke jeg...Har aldri vært på tinder og ikke skal jeg heller. Vil jeg massakrere selvfølelsen min tar jeg heller sjansen på å stille til mitt aller siste Trondheim- Oslo ritt i juni..😂🙈 Jeg har egentlig hatt samme innstilling til Tinder selv, men er visstnok måten man møter menn nå🙈 Personlig er jeg imponert over alle som kommer lengre enn til Klettkrysset, så lykke til😊 Anonymkode: 77ba7...979 1
TomSawyer Skrevet 20. mars 2024 #15 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har egentlig hatt samme innstilling til Tinder selv, men er visstnok måten man møter menn nå🙈 Personlig er jeg imponert over alle som kommer lengre enn til Klettkrysset, så lykke til😊 Anonymkode: 77ba7...979 Næmen...trønderinne! 😂....❤️..jo takk..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #16 Skrevet 20. mars 2024 TomSawyer skrev (4 minutter siden): Næmen...trønderinne! 😂....❤️..jo takk.. Dessverre ikke, bare studert i Trondheim. Men fantastisk by😊 Anonymkode: 77ba7...979 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #17 Skrevet 20. mars 2024 Klart det, møtte min kommende mann på Tinder! Men det er mye dårlige greier der, det skal ingen lure på. Jeg betalte for Tinder gull slik at jeg kunne gå gjennom de som har trykket like på meg, orka ikke gå gjennom hundrevis av profiler på den gratis-versjonen. så gikk bare gjennom de som hadde trykt liker på meg og vurderte profil og bilder. så var det bare å matche og se hvordan praten utviklet seg. Så til første møte. tips! Personlig liker jeg å chatte litt først, men ikke vent for lenge med å møtes om du er interessert. jeg fikk alle jeg var interessert i over på snap, slik at jeg kunne se at det faktisk var riktig person jeg hadde fått kontakt med. Enkelt å bare fjerne de derfra om det ikke blir noe mer. om noen veldig tidlig ble veldig seksualisert i samtalen, så slettet jeg dem umiddelbart. Det er et tonn av fuckings der inne 😆 Anonymkode: 2cece...86a 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #18 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Klart det, møtte min kommende mann på Tinder! Men det er mye dårlige greier der, det skal ingen lure på. Jeg betalte for Tinder gull slik at jeg kunne gå gjennom de som har trykket like på meg, orka ikke gå gjennom hundrevis av profiler på den gratis-versjonen. så gikk bare gjennom de som hadde trykt liker på meg og vurderte profil og bilder. så var det bare å matche og se hvordan praten utviklet seg. Så til første møte. tips! Personlig liker jeg å chatte litt først, men ikke vent for lenge med å møtes om du er interessert. jeg fikk alle jeg var interessert i over på snap, slik at jeg kunne se at det faktisk var riktig person jeg hadde fått kontakt med. Enkelt å bare fjerne de derfra om det ikke blir noe mer. om noen veldig tidlig ble veldig seksualisert i samtalen, så slettet jeg dem umiddelbart. Det er et tonn av fuckings der inne 😆 Anonymkode: 2cece...86a Takk for tips! Og det med Tinder gull er kanskje lurt det også. Tviler absolutt ikke på at det er et tonn av fuckings der inne😅 Og så gøy med kommende bryllup, da🥰 Masse lykke til med kjærligheten! Anonymkode: 77ba7...979
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #19 Skrevet 20. mars 2024 Ikke trykk like på menn i bar overkropp!!! Kun ute etter e n ting!!!!!!!!!! Anonymkode: c513b...387 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #20 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke trykk like på menn i bar overkropp!!! Kun ute etter e n ting!!!!!!!!!! Anonymkode: c513b...387 No shit 😂😅 Tinder fungerer fint, men vær kresen og kritisk. Ikke ta det så veldig personlig. Møtte drømmemannen på forsøk nr 10 Anonymkode: 63cae...922 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå