AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Gitt at mine foreldre har 4 millioner i netto formue. 100 % av dette står på den ene parten. Og skattes da følgelig av dette. Jeg mener at de bør fordele formuen seg i mellom, for å slippe så mye formueskatt. Den ene parten er uenig i dette, det blir uansett samme sum. Der blir vi ikke enige og jeg mener at jeg har redd, de bør helt klart fordele dette seg i mellom på skattemeldingen. De har vært gift i 50 år og eier alt sammen sammen, ingen særkullsbarn eller andre inne i bildet. Hvem har rett, jeg eller min forelder? Anonymkode: d33e2...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 De har rett. Ektefeller lignes uansett sammen for formue, med to bunnfradrag. Anonymkode: ff850...948 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Uansett hvordan de gjør det så må de skatte av 600 000.- tilsammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 Takk for svar! Anonymkode: d33e2...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå