AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Hei! Jeg er i min første PP etter MA og medisinsk abort i februar. Jeg tester med eggløsningstester for å kartlegge neste el, og har derfor begynt tidlig. Min test fra i dag tidlig (CD9) er sterkere enn den jeg nettopp tok senere samme dag, på ettermiddag. Kan LH-toppen ha vært allerede, så tidlig og så kort? Skjønner ingenting😅 Gjerne se bilde og kom med innspill. Har forøvrig samme type verk i venstre eggstokk som jeg pleier ved el, men pleier ikke komme før tidligst CD14. Anonymkode: 28109...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 C10* mente jeg😊 De to øverste er fra C9. Anonymkode: 28109...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Er din hcg 0? Hcg slår ut på EL tester. Så dersom du ikke har målt den til 0 via blodprøve er ikke El tester til å stole på før hcg er 0. Ingen av de testene er positive. EL kan skje 2 uker etter MA/SA/abort. Anonymkode: 23e1e...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 Du finner nok også mass3 gode råd og erfaringer om du leiter litt i andre tråder her. Finnes mange av dem ❤️ Anonymkode: 23e1e...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er din hcg 0? Hcg slår ut på EL tester. Så dersom du ikke har målt den til 0 via blodprøve er ikke El tester til å stole på før hcg er 0. Ingen av de testene er positive. EL kan skje 2 uker etter MA/SA/abort. Anonymkode: 23e1e...1d8 Min HCG er null, og jeg hadde normal mens forrige uke:) Mulig hormonene mine er litt i ulage fortsatt, men syntes det var veldig rart med en så kort stigning, som går ned samme dag før positiv test. Anonymkode: 28109...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min HCG er null, og jeg hadde normal mens forrige uke:) Mulig hormonene mine er litt i ulage fortsatt, men syntes det var veldig rart med en så kort stigning, som går ned samme dag før positiv test. Anonymkode: 28109...f67 Man har LH hormon i kroppen igjennom hele syklusen, det kan i noen tilfeller skje at man får korte stigninger som ikke er i forbindelse med økning før EL. Man kan også ha kort LH topp ja.. Min LH topp er under 12t. Men ingen av de testene du har tatt er positiv- så helt umulig å vite om det har vært EL eller bare en LH økning som gikk ned igjen.. Temping fungerer bedre enn LH testing fordi en LH stigning kan ikke vise om en EL skjer eller har skjedd. Anonymkode: 23e1e...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå