comeon Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Jeg er en gift mann på 60+ som lever i et ekteskap uten sex, kyss eller berøring. Vi har det bra ellers og jeg ønsker ikke å skille meg. Jeg er såkalt velykket, slank og etter sigende greit utseende for alderen. Det må da vel finnes kvinner som gjerne vil møtes diskreet uten å skape situasjoner der ute. Tar jeg feil? Hvor er dere vitale kvinner som mangler det ekstra i livet som ikke ønsker noe opprivende og bindene? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 De færreste kvinner søker det. De vil heller ha en partner enn en opptatt, utro elsker. Nok ekstra særlig få kvinner rundt 60 år som søker dette. De fleste er godt etablerte. Yngre kvinner går heller etter noen på sin egen alder. Du må nok bevege deg ut i det kriminelle og betale, om det skal la seg gjøre. Anonymkode: 42400...e7e 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Synes du skal begynne å kysse og kose med kona. Hvem vet, kanskje det blir sex. Anonymkode: 8d890...69c 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Du mener sex. Det er lett for kvinner å fåsex hvis de ønsker kun det. Kall en spade for en spade, du. Anonymkode: d49f3...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Hvorfor har det seg sånn at dere ikke har sex, og hvor mange år er det siden dere hadde sex eller berørte, kysset hverandre? Og hvorfor går dere ikke fra hverandre hvis ekteskapet er dødt på den fronten. For min del, er det viktig med et ekteskap der man har sex og føler den tiltrekningen for hverandre. Anonymkode: 67f96...e6c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 comeon skrev (2 timer siden): Jeg er en gift mann på 60+ som lever i et ekteskap uten sex, kyss eller berøring. Vi har det bra ellers og jeg ønsker ikke å skille meg. Jeg er såkalt velykket, slank og etter sigende greit utseende for alderen. Det må da vel finnes kvinner som gjerne vil møtes diskreet uten å skape situasjoner der ute. Tar jeg feil? Hvor er dere vitale kvinner som mangler det ekstra i livet som ikke ønsker noe opprivende og bindene? Det du beskriver har ikke noe med kjærlighet overfor din kone eller en potensiell sexpartner å gjøre - det har kun med egoisme å gjøre. Rydd opp i ekteskapet og livet ditt - for det du nå legger opp til er bare ødeleggende, også for deg selv. Du vil ikke få kjærlighet før du begynner å respektere kvinner... Anonymkode: 7cf46...1c3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 comeon skrev (2 timer siden): Jeg er en gift mann på 60+ som lever i et ekteskap uten sex, kyss eller berøring. Vi har det bra ellers og jeg ønsker ikke å skille meg. Jeg er såkalt velykket, slank og etter sigende greit utseende for alderen. Det må da vel finnes kvinner som gjerne vil møtes diskreet uten å skape situasjoner der ute. Tar jeg feil? Hvor er dere vitale kvinner som mangler det ekstra i livet som ikke ønsker noe opprivende og bindene? Feil forum. Når rushet kommer litt senere bør du trekke på deg hjelm og søke dekning! 😁 Anonymkode: 1eebd...a7f
Trek Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 Det er jo ikke kjærlighet du ser etter? Merkelig overskrift sett i sammenheng med hva du skriver i innlegget ditt. Du ser etter en dame som er fornøyd med å være elskerinnen til en eldre gift mann. En morsom, sprudlende, utadvendt dame. Full av liv og lyst.. men med dårlig nok selvbilde til å prise seg lykkelig for å være en elskerinne uten forpliktelser. Det er vel ikke umulig å finne, men i kø står de neppe. En attraktiv mann med høy status og god sosial kompetanse hadde ikke spurt om dette på kvinneguiden, han hadde allerede hatt ett godt øye til alle aktuelle kvinner som gav han ett snev av interesse. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du vil ikke få kjærlighet før du begynner å respektere kvinner... Anonymkode: 7cf46...1c3 Jeg ser ikke at TS «ikke respekterer kvinner». Han og kona velger å leve sammen i et dødt ekteskap og han vil gjerne oppleve den delen av livet med en annen. Anonymkode: 05157...641
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 Må være ekstremt vanskelig, men du kan jo alltids prøve deg på type tinder og slikt. Plenty av nettsider for dette, men du risikerer å måtte betale for disse sidene uten å egentlig møte på et ekte menneske der også. Eller så må du ty til å faktisk betale i form av sugar daddy og slikt. Tror nok andelen menn i den situasjonen er mye større enn kvinner i samme situasjon. Når jeg var yngre (20årene, 30årene nå), så var jeg litt på disse sugar daddy sidene bare av nysgjerrighet og der var det ekstremt mange eldre menn selv opp i 90årene. Anonymkode: 95943...34e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Skrevet 20. mars 2024 Trek skrev (4 minutter siden): En morsom, sprudlende, utadvendt dame. Full av liv og lyst.. men med dårlig nok selvbilde til å prise seg lykkelig for å være en elskerinne uten forpliktelser. Hvis denne damen også var i et dødt ekteskap så har vel ikke nødvendigvis hun noe dårligere selvbilde enn TS? Kanskje begge bare vil oppleve noe fint før de blir for gamle? Anonymkode: 05157...641
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 Sa trollet fra Heddalsskogen. Anonymkode: bca53...383
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #13 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser ikke at TS «ikke respekterer kvinner». Han og kona velger å leve sammen i et dødt ekteskap og han vil gjerne oppleve den delen av livet med en annen. Anonymkode: 05157...641 Vet kona om det? Får kona den samme muligheten til å pule rundt? Anonymkode: 3f1b9...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis denne damen også var i et dødt ekteskap så har vel ikke nødvendigvis hun noe dårligere selvbilde enn TS? Kanskje begge bare vil oppleve noe fint før de blir for gamle? Anonymkode: 05157...641 Helt til partnerne finner ut av det, og begge vil oppleve noe ufint 🤣🤣 Anonymkode: 3f1b9...c9f
Trek Skrevet 20. mars 2024 #15 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis denne damen også var i et dødt ekteskap så har vel ikke nødvendigvis hun noe dårligere selvbilde enn TS? Kanskje begge bare vil oppleve noe fint før de blir for gamle? Anonymkode: 05157...641 Joda, kjempe fint å bedra partneren sin for egen nytelse. Ts burde få kona sin velsignelse og melde seg inn i en swingers klubb eller tilsvarende. Da kan han jo leke fra seg uten dårlig samvittighet ovenfor kona. Det er ikke det at det er umulig, det er bare veldig veldig vanskelig å finne. For de fleste damene som ønsker noe uforpliktende har en liten hærskare av menn som står villig til å tilfredsstille henne seksuelt. Kan hende ts sin innboks er full av kåte kvinnfolk nå, hva vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #16 Skrevet 20. mars 2024 Hvis du er 60+ og ikke opplever at du har draget, så har du sannsynligvis ikke det. Hadde du vært av typen som kvinner ønsker å ha et uforpliktende forhold til så hadde du ikke trengt å spørre her. Anonymkode: bbfec...d07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå