Gå til innhold

Noen som har vært hårmodell i Oslo i det siste? Er jo nesten umulig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har meldt meg inn i flere grupper der man kan være hårmodell. Men problemet er at enten blir det fullt med en gang eller så søker de bare modeller til rare ting, som pixie-frisyre eller helfarging. Jeg har varsel på facebook men rekker knapt svare før det er 10 stk som har meldt interesse. Er litt sånn førstemann til mølla ser det ut til. Jeg vil bare klippe og ta striper, men ser ut som jeg får spare til å få råd til det, selv om det vil ta maange måneder. Noen som har vært hårmodell i Oslo i det siste? Ble du fornøyd? 

Anonymkode: 07ac9...500

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I dag er det ofte ikke behov for modeller til slike "enkle" ting som klipp og strip da ferske frisører/lærlinger har tilegnet seg mer kunnskap enn man hadde tidligere da man gikk ut av skolen. Produkter osv er også såpass dyrt i dagens økonomi at hvis man skal ha modeller må de enten betale for produkt som er brukt eller at det må være "caser" slik at man lærer noe ut av det, eller modell i forkant av hårshow, men da også er det ikke typisk klassiske behandlinger.

Anonymkode: 5454f...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i Bergen, men lærlinger i salong har mye lavere priser, 30-50%. 
Så der går jeg, og betaler MYYYE mindre. De bruker ofte lengre tid, men på den annen side er de opptatt av å gjøre en god jobb, og får gjerne veiledning underveis. 
Nå er hun forrige faste jeg gikk til ferdig med fagprøve, så nå er jeg på utkikk etter en ny en 😃

Anonymkode: 4854b...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...