Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter/kvinner!

Tenkte bare å høre med dere hva dere liker å se i en Tinderbio hos en mann, for har skjønt at en god bio er viktig. Hva som er en god bio kan sikkert diskuteres.

Trenger ikke å skrive hva som IKKE skal stå, er mer interessert i hva dere er opptatt av å finne ut av på noen korte setninger.

Humor er jo viktig vil jeg tro. Og at man er ærlig og oppriktig om de kvalitetene man opplyser at man har.

Er det for kjedelig å skrive at man liker styrketrening, at man liker å lage mat, er huslig etc? 

Kan legge til at jeg er i midten av 30-årene, får relativt mange likes. Jeg er ikke ute etter å få flest mulig likes, snarere finne en match som er bra for MEG og som jeg kan danne noe langvarig og fint sammen med!

Kjør debatt!

Anonymkode: 814cb...5e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen? ☺️

AnonymBruker
Skrevet

- hobbyer 

- dine kvaliteter, både som venn og partner 

- hva du søker, langsiktig, ekteskap, barn? 

- en liten spøk på egen bekostning, med glimt i øyet, mange kvinner setter pris på en mann med humor 

Anonymkode: 8ca9a...5f1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjipeste superhelt navnet ever

Anonymkode: 0e212...d92

?

Skrevet

Tja hva som er en bra bio tror jeg kommer veldig an på hva du ser etter, så skriv hva du oppriktig ser etter og hva som er viktig for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjipeste superhelt navnet ever

Anonymkode: 0e212...d92

Synes det var litt kult, jeg. Bare Tindermannen høres bare litt creepy, men "bio" hinter jo om noe genmodifikasjon. TINDERBIOMANNEN  må jo være en enda kjekkere versjon av Henry Cavill, med en rød flamme på brystet.  👍

Når kommer filmen om superhelten som redder verden ved å forføre kvinner?

Anonymkode: b375d...5d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det var litt kult, jeg. Bare Tindermannen høres bare litt creepy, men "bio" hinter jo om noe genmodifikasjon. TINDERBIOMANNEN  må jo være en enda kjekkere versjon av Henry Cavill, med en rød flamme på brystet.  👍

Når kommer filmen om superhelten som redder verden ved å forføre kvinner?

Er han en helt eller en anti helt om han etterlater seg grenseløse mengder av knuste hjerter og en skyhøy standard andre menn ikke kan nå opp til? Eller en skurk. TINDERBIOMAMMEN er en super villen.

Anonymkode: df9c2...44f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han en helt eller en anti helt om han etterlater seg grenseløse mengder av knuste hjerter og en skyhøy standard andre menn ikke kan nå opp til? Eller en skurk. TINDERBIOMAMMEN er en super villen.

Du har rett, han er en supervillain.. 🤔 Det blir en jobb for Avengers, det der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg tydeligvis tiltrukket meg noen superheltfilm-nerds 🤷🏼‍♂️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vi ikke noe for deg? Er det det du prøver å formidle? 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vi ikke noe for deg? Er det det du prøver å formidle? 😔

Jepp 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjør debatt!

Debatt?? Virkelig?

Er det for kjedelig å skrive at man liker styrketrening, at man liker å lage mat, er huslig etc? 

Ja, vær mer spesifikk. Skriv hva du har å tilby og hva du ønsker hos den andre.

Anonymkode: 23d69...3e7

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du har funnet din nisje her?

Her har du forslag på profilbilde.

Tinder-bio-man.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Humor er jo viktig vil jeg tro. Og at man er ærlig og oppriktig om de kvalitetene man opplyser at man har.

Kjør debatt!

Humor er en god ting å ha med. Du liker styrketrening, matlaging. Da skriver du det.

Dropp at du er huslig. Merkelig å si, tenker jeg, for det er en selvfølge. Hva synes du om at en dame skriver at hun er huslig? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med å prøve å være morsom i profilen. Du vet ikke hvordan andre skjønner humoren. 

Vær forsiktig med å skrive om ting som matlaging og "huslig". Det kan fremstå som et krampeaktig forsøk på å overbevise om at du ikke er en mannebaby og fremstår litt stakkarslig. 

Hold en lystig tone i det du skriver.

Skriv ærlig om deg selv og dine interesser (hvis matlaging er en av dem, så skriver du det).  Sørg for at det gir det mest ærlige 5-sekunders inntrykket av deg.  Hvem du er i hverdagen. Ikke fisketuren du tar 1 gang i året. 

Skriv en litt "glimt i øyet" replikk om drømmer og/eller ambisjoner. 

Skriv litt en litt fin replikk om hvordan du er som kjæreste (men ikke overdriv og ikke være creepy). 

Klarer du å få til en litt inviterende/flørtende replikk om hva du søker i et forhold, så skriv det.  Men ikke skriv en kravliste.  
F.eks. "Savner en som kan skjære opp løken når jeg lager Bouillabaisse"  eller "Ønsker et hodet i fanget på terrassen sene sommerkvelder". eller "Reiselysten leter etter kartleser"  (bruk kreativiteten, men skriv noe om tar deg og drømmen din på kornet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær forsiktig med å prøve å være morsom i profilen. Du vet ikke hvordan andre skjønner humoren. 

Vær forsiktig med å skrive om ting som matlaging og "huslig". Det kan fremstå som et krampeaktig forsøk på å overbevise om at du ikke er en mannebaby og fremstår litt stakkarslig. 

Hold en lystig tone i det du skriver.

Skriv ærlig om deg selv og dine interesser (hvis matlaging er en av dem, så skriver du det).  Sørg for at det gir det mest ærlige 5-sekunders inntrykket av deg.  Hvem du er i hverdagen. Ikke fisketuren du tar 1 gang i året. 

Skriv en litt "glimt i øyet" replikk om drømmer og/eller ambisjoner. 

Skriv litt en litt fin replikk om hvordan du er som kjæreste (men ikke overdriv og ikke være creepy). 

Klarer du å få til en litt inviterende/flørtende replikk om hva du søker i et forhold, så skriv det.  Men ikke skriv en kravliste.  
F.eks. "Savner en som kan skjære opp løken når jeg lager Bouillabaisse"  eller "Ønsker et hodet i fanget på terrassen sene sommerkvelder". eller "Reiselysten leter etter kartleser"  (bruk kreativiteten, men skriv noe om tar deg og drømmen din på kornet. 

Takk for fornuftig svar! ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Mine tre største svakheter:

1) Jeg er veldig dårlig til å lage lister.

Anonymkode: ae5a8...7e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

....

Syns du selv ga et forslag som veldig fort kan misforstås og tolkes seksuelt... Men ellers enig i at å skrive om interesser på en sånn måte kan være positivt.

TS: det er helt greit å skrive at du trives på kjøkkenet og på treningssenter, men få gjerne med noe om hva du søker etter i tillegg (Langvarig forhold?) Og om du har lyst på barn i fremtiden så skriv gjerne det. Det er sånt kvinner over 30 ser etter. En mann som er tydelig på hva han vil er attraktivt.

Anonymkode: b3d8f...ae7

AnonymBruker
Skrevet

Syns du selv ga et forslag som veldig fort kan misforstås og tolkes seksuelt...

Skam deg! 🤣

Skrevet

Hvordan du skriver noe er vel så viktig som hva du skriver - ikke skriv at du har humor, vis meg det. Jeg trenger ikke en fullstendig cv, jeg vil ha noe som vekker interessen og gir meg lyst til å bli kjent med deg. Styrketrening og matlaging er helt greie ting, men det sier meg minimalt om hvorfor du skal være verdt min tid og oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...