Gå til innhold

Innafor med joggebukse og hettegenser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På personalmøte? Jobber i hjemmesykepleien. 

Anonymkode: adf59...83f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke joggebukse nei

Anonymkode: fada8...729

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ofte i joggebukse og hettegenser på planleggingsdager. Vi har ofte personalmøter rett etter jobb, og da kommer jeg i det jeg hadde på meg på jobb den dagen. Som regel jeans og hettegenser eller crewneck. Jobber i barnehage. 

Anonymkode: c1f56...309

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Treningstøy ja.

«Dasseklær» nei

Anonymkode: 3621e...7cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel normalt å kle på seg når man skal møte andre mennesker. Hadde ikke tatt på meg joggebuske i et møte, men det er meg. Går du med joggebukse på jobb også?

Anonymkode: 7f681...516

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på joggebuksen og hettegenseren. Om du mener sånn vanlig daffe-kose-klær, så tenker jeg nei. Om det er mer sporty stil, kanskje fordi du skal på trening rett etter møtet, så tenker jeg ja.

Anonymkode: dd2bc...25d

• Liker 1
Skrevet

Personalmøte med bare nære kolleger er vel greit.. spesielt om det er kveldstid. Men ville ikke gjort en vane av det selv. Bruker det sjelden hjemme alene også, selv om jeg ikke egentlig bryr meg om hva andre mener. Det er mer fordi selvfølelsen skal holdes vedlike, og ikke bli verre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i samme bransje og hadde stilt i akkurat det jeg følte for. Her er vi rundt 450 ansatte med like mange ulike stiler. Mange kommer direkte etter vakt og de har kledd seg lettvint for å skifte kjapt til uniform på jobb, ikke pyntet seg til møte. 

Annerledes når jeg jobbet i mindre bedrifter hvor de gjerne ordnet litt mat eller kaffe til møtene og man satt færre mennesker rundt et bord f. eks. Gå i det som er komfortabelt tenker jeg :)

Anonymkode: c51a5...627

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel normalt å kle på seg når man skal møte andre mennesker. Hadde ikke tatt på meg joggebuske i et møte, men det er meg. Går du med joggebukse på jobb også?

Anonymkode: 7f681...516

Jobber I hjemmesykepleien,  vi går med sykepleier uniform. 

Anonymkode: adf59...83f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke i joggebukse ut av døra en gang, så er nok feil person å spørre. Det koster meg ingenting å dra på meg en behagelig bomullskjole i stedet. Jeg kler meg når jeg er blant andre, også på matbutikken en lørdag morgen. 

Anonymkode: c7768...ecb

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

sleng på ett par øredobber, style det litt opp så er du good. Kjører selv den stilen ofte. 

Anonymkode: ba323...e7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Treningstøy ja.

«Dasseklær» nei

Anonymkode: 3621e...7cc

Spørs hva du legger i "treningstøy". Synes det er mindre passende å komme i svette tights og crop top, enn et par pene joggebukser og en standard collegegenser. Ingen trenger å så konturen av kroppsdeler man vanligvis bare ser på treningsstudioer og på stranda.

Anonymkode: b0b17...7b2

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en gang i tida en kollega (barnehage) som gikk i pysjbukse på planleggingsdager 😜

Personlig hadde jeg nok ikke gått med joggebukse og hettegenser på et personalmøte, men heller ikke reagert negativt om en kollega gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kommer rett fra natt foreks så kan det fort bli joggebukse. Det er uansett ikke de fæleste på jobb da, er de "penere". Er jo ingen som bryr seg. Hettejakke/genser er da virkelig alltid innafor i den settingen. 

Anonymkode: 00a5c...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...