AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Har flyttet pensjonssparing til kron og husets globale indeksfond slik som mange anbefalte her inne. Men ser at saldoen ikke oppdateres og at det fremdeles står 0% i avkastning selv om det har gått en uke. I DNB fikk jeg daglige oppdateringer på verdien. Når oppdateres kron da? Anonymkode: 8495c...a64
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Hos meg endrer saldo seg daglig. Men det kan ta litt tid helt i starten, det er ikke sikkert alle kjøpene er gjennomført ennå av Kron. Anonymkode: e6edd...def
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Tar mange dager før en innbetaling "kommer med" i grafen. Da jeg flyttet all sparing ril Kron tok det også mange uker. Sånn er det vel bare. Anonymkode: 46b6a...9ab
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Hvis du trykker deg inn på kontoen, ser du «min investeringsplan» og «mine investeringer». På en nyoppstartet eller nyflyttet ASK vil prosentene du la inn på ulike fond ligge under «min investeringsplan», mens det står 0 under «mine investeringer». Et annet sted vil det stå noe slikt som «penger i farta». Det er fordi innkjøpene av fondsandeler ikke har gått gjennom ennå. Fram til de har gjort det, er det heller ingen utvikling i avkastning, for pengene er ikke i markedet. Anonymkode: e6edd...def
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Det er snakk om pensjonskapitalbevis. Ventet 1mnd på flytting og ble flyttet siste uke. Om ikke det oppdateres daglig, så er jo ikke det gøy å følge med lenger. Da betaler jeg heller ekstra 400,- per år til DNB Anonymkode: 8495c...a64
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er snakk om pensjonskapitalbevis. Ventet 1mnd på flytting og ble flyttet siste uke. Om ikke det oppdateres daglig, så er jo ikke det gøy å følge med lenger. Da betaler jeg heller ekstra 400,- per år til DNB Anonymkode: 8495c...a64 Det blir oppdatert daglig, men det tar som sagt litt tid før kjøpene går gjennom. Anonymkode: e6edd...def
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 On 3/20/2024 at 11:53 AM, AnonymBruker said: Har flyttet pensjonssparing til kron og husets globale indeksfond slik som mange anbefalte her inne. Men ser at saldoen ikke oppdateres og at det fremdeles står 0% i avkastning selv om det har gått en uke. I DNB fikk jeg daglige oppdateringer på verdien. Når oppdateres kron da? Anonymkode: 8495c...a64 Hvordan flytta du indeksfondet fra DnB til Kron? Anonymkode: e4d34...494
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan flytta du indeksfondet fra DnB til Kron? Anonymkode: e4d34...494 Du gjør det via Kron-appen. Anonymkode: e6edd...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå