AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Hei! Skal kjøpe badekar og vurderer to stk. Jeg synes det fra Sparmax er absolutt finest, men usikker om vinkelen gjør det ubehageleg å sitte/slappe av i ift det fra megaflis som er litt rundere i ryggen? Det fra megaflis er jo standard tenker jeg. https://www.sparmax.no/napoli-frittstaende-badekar https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/celeste-monza-badekar-170x76?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw7-SvBhB6EiwAwYdCAUdDVlpxzru3RmnTwe43Iac0R1HYAxzo3oqbF_30XiJ_YT6RshX7pBoCSwMQAvD_BwE&fbclid=IwAR0IKjUdHUJR2U2PNP_jupFFYyvmr6LgWGrsIm3aSyUrkuadkW7L7XwxoLo Anonymkode: 14cbe...e5e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Det Napoli badekaret ser ut som et mareritt å holde rent. Annen erfaring har jeg ikke men jeg er på jakt etter badekar selv så jeg håper du får noen gode svar☺️ Anonymkode: b4d57...125 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det Napoli badekaret ser ut som et mareritt å holde rent. Annen erfaring har jeg ikke men jeg er på jakt etter badekar selv så jeg håper du får noen gode svar☺️ Anonymkode: b4d57...125 Er det ikke bare å spyle av då? 🙈 Står at det er lettstelt, men kan hende de mener innvendig? Anonymkode: 14cbe...e5e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke bare å spyle av då? 🙈 Står at det er lettstelt, men kan hende de mener innvendig? Anonymkode: 14cbe...e5e Det vil samle seg støv, skitt og slikt i alle de gropene og kantene hele veien rundt badekaret tenker jeg. Man kan spyle det men det må fortsatt vaskes skikkelig med jevne mellomrom og da er det definitivt mer jobb å vaske noe slikt enn noe som er glatt. Anonymkode: b4d57...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå