AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Vi var ute på byn og min mann sitter å følger en dame med blikket flere ganger . Til og med snur seg for å følge med henne når hun går ut. Når hun kommer inn igjen smiler han til henne. Dette blir meget respektløst ovenfor meg . Men jeg syntes at en voksen mann på 50 ikke gjør slikt uansett. Dette var en ung dame på våres barns alder. Merker at jeg mister mye av tillit og respekt for min mann. Trodde helt ærlig at ikke han var slik lenger. Han har vært utro for flere år siden, men forandret seg fullstendig når jeg ga han en ny sjanse. Er det meg som overreagerer ? Burde jeg tåle? Han beklaget neste dag, sa det var for mye drikke. Men man må jo ha litt selvkontroll . Hva tenker dere? Er dette normalt? Anonymkode: 11d7f...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Synes det er ekkelt å gjøre uansett om det er en ung person eller hva enn. Man stirrer ikke etter folk slik du beskriver. Da mangler det noe imellom øra. Jeg hadde spurt høyt "Kjenner du henne? siden du stirrer så jævlig" Selv om det var mye alkohol inni bilde, så må man beherske seg. Klarer man ikke det, så GÅR MAN HJEM TIDLIGERE Anonymkode: 70b50...49f 3
Lille39 Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi var ute på byn og min mann sitter å følger en dame med blikket flere ganger . Til og med snur seg for å følge med henne når hun går ut. Når hun kommer inn igjen smiler han til henne. Dette blir meget respektløst ovenfor meg . Men jeg syntes at en voksen mann på 50 ikke gjør slikt uansett. Dette var en ung dame på våres barns alder. Merker at jeg mister mye av tillit og respekt for min mann. Trodde helt ærlig at ikke han var slik lenger. Han har vært utro for flere år siden, men forandret seg fullstendig når jeg ga han en ny sjanse. Er det meg som overreagerer ? Burde jeg tåle? Han beklaget neste dag, sa det var for mye drikke. Men man må jo ha litt selvkontroll . Hva tenker dere? Er dette normalt? Anonymkode: 11d7f...9cb Min ex gjorde det. For meg er det ikke normalt. Spesielt når det er intens stirring. Vi ser alle på kvinner og menn. Men når det er konstant stirring. Nei.
exictence Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Vet ikke helt hva jeg skal si. Kan forstå du reagerer når han tidligere har vært utro. Vet ikke hvordan han smilte og så langt etter henne. Hvis han tydelig er så annerledes overfor henne som var en fremmed, i forhold til andre fremmede, så forstår jeg deg godt. Det er respektløst overfor deg. Hvorfor konfronterte du ikke han med bare: Kjenner du henne?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Jeg ble så paff og overrasket, men sa at dette er ikke normalt. Han sa at han så på henne fordi hun hadde solbriller på seg inne. Selv etter at jeg hadde kommentert så smilte han til henne. Mulig det er meg det er noe gale med som reagerte Anonymkode: 11d7f...9cb
Nymerïa Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 Jeg ville ha angrepet dette fra den vinkelen at det er ubehagelig å være en ung dame og bli stirret på av en mann i 50-årene. Og hvis han begynner å diskutere så skjærer du i gjennom med at du har vært en ung dame som har blitt beglodd av fremmede menn i 50-årene. Det har ikke han. Neste gang får du si tydeligere fra "Slutt å stirre. Det er uhøflig."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå