AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Noen som kan anbefale noe? Anonymkode: 9a3d4...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 Haha, huset er ikke tørt er altså huden. 😅 Anonymkode: 9a3d4...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 cerave moisturizing cream Ikke lotion, men cream Anonymkode: 39561...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 Denne er beroligende og fuktighetsgivende for min hud https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-cicaplast-balm-b5--100-ml Anonymkode: c058f...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars 2024 #5 Del Skrevet 20. mars 2024 Begge kremene som er foreslått, er fine for tørr og sensitiv hud, men Cicaplast kan bli litt vanskelig i forhold til sminke om du bruker det, så da er den nok best egnet som nattkrem. Vær obs på at den også inneholder panthenol (en form for provitamin B5), som er en utmerket fuktighetsgivende ingrediens, men som enkelte med sensitiv hud kan reagere på. Disse er også helt utmerket til tørr og sensitiv hud: Bioderma Sensibio Rich Eucerin Ultra Sensitive Soothing Care Dry Skin Du kan også vurdere å forsøke en krem eller serum (i tillegg til f.eks. kremene over) som styrker barrieren og dermed kan bidra til å få huden bedre i balanse og redusere tørrhet og sensitivitet på sikt, f.eks. . Skinome Rich Emulsion (krem) The Stay Calm Face Cream Tocobo Bifida Biome Essence (serum) Planthque The Calm Down Serum Soft Calming Serum (inneholder niacinamide) Vi nærmer oss vår, så husk solkrem Disse er gode for sensitiv hud: Purito SEOUL Daily Go To Sunscreen Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics spf 50 Suntique I'm Safe for Sensitive spf 35 Du trenger også et renseprodukt, ettersom vann alene ikke er tilstrekkelig til å fjerne solkrem (og evt. sminke). Disse er fine for din hudtype: Cosmica Face Clean Lotion La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion Lumene Oat Milk Oil Cleanser Om du foretrekker oljerens/balm: The Ordinary Squalane Cleanser The Inkey List Oat Cleansing Balm Purito From Green Cleansing Oil Kombiner evt. med følgende for dobbeltrens: The Ordinary Glucoside Foaming Cleanser The Inkey List Hyaluronic Acid Cleanser Purito Defence Barrier pH Cleanser Plantheque The Cocomo Foamy Wash Håper dette kan være til hjelp 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Del Skrevet 20. mars 2024 Roci skrev (9 timer siden): Håper dette kan være til hjelp Tusen takk for et informativt svar, skal sende masse god karma din vei. Anonymkode: 9a3d4...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars 2024 #7 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for et informativt svar, skal sende masse god karma din vei. Anonymkode: 9a3d4...0bf Bare hyggelig, og tusen takk selv🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Del Skrevet 20. mars 2024 Roci skrev (9 timer siden): Begge kremene som er foreslått, er fine for tørr og sensitiv hud, men Cicaplast kan bli litt vanskelig i forhold til sminke om du bruker det, så da er den nok best egnet som nattkrem. Vær obs på at den også inneholder panthenol (en form for provitamin B5), som er en utmerket fuktighetsgivende ingrediens, men som enkelte med sensitiv hud kan reagere på. Disse er også helt utmerket til tørr og sensitiv hud: Bioderma Sensibio Rich Eucerin Ultra Sensitive Soothing Care Dry Skin Du kan også vurdere å forsøke en krem eller serum (i tillegg til f.eks. kremene over) som styrker barrieren og dermed kan bidra til å få huden bedre i balanse og redusere tørrhet og sensitivitet på sikt, f.eks. . Skinome Rich Emulsion (krem) The Stay Calm Face Cream Tocobo Bifida Biome Essence (serum) Planthque The Calm Down Serum Soft Calming Serum (inneholder niacinamide) Vi nærmer oss vår, så husk solkrem Disse er gode for sensitiv hud: Purito SEOUL Daily Go To Sunscreen Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics spf 50 Suntique I'm Safe for Sensitive spf 35 Du trenger også et renseprodukt, ettersom vann alene ikke er tilstrekkelig til å fjerne solkrem (og evt. sminke). Disse er fine for din hudtype: Cosmica Face Clean Lotion La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion Lumene Oat Milk Oil Cleanser Om du foretrekker oljerens/balm: The Ordinary Squalane Cleanser The Inkey List Oat Cleansing Balm Purito From Green Cleansing Oil Kombiner evt. med følgende for dobbeltrens: The Ordinary Glucoside Foaming Cleanser The Inkey List Hyaluronic Acid Cleanser Purito Defence Barrier pH Cleanser Plantheque The Cocomo Foamy Wash Håper dette kan være til hjelp Jeg er ikke ts, men må si du er veldig behjelpelig og kunnskapsrik når folk spør om råd, og det virker som om du har full peiling. Er du utdannet innen hudpleie? Anonymkode: 980fd...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars 2024 #9 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke ts, men må si du er veldig behjelpelig og kunnskapsrik når folk spør om råd, og det virker som om du har full peiling. Er du utdannet innen hudpleie? Anonymkode: 980fd...13c Tusen takk Jeg er ikke utdannet innen hudpleie, noe jeg ikke legger skjul på, men jeg er svært interessert i god hudpleie og hvilken effekt ulike ingredienser og virkestoffer har på huden.Det er en interesse og en hobby, og jeg omtaler gjerne meg selv som en hudpleienerd 😄 Jeg leser forskningsartikler om virkestoffer i hudpleie innimellom, og følger noen IG-kontoer og nettsider for å holde meg oppdatert, orientert og bli inspirert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Del Skrevet 20. mars 2024 Heldige vi på kg er som har deg her så du kan hjelpe slike som meg. 👍😅 Anonymkode: 9a3d4...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 20. mars 2024 #11 Del Skrevet 20. mars 2024 Roci skrev (9 timer siden): Begge kremene som er foreslått, er fine for tørr og sensitiv hud, men Cicaplast kan bli litt vanskelig i forhold til sminke om du bruker det, så da er den nok best egnet som nattkrem. Vær obs på at den også inneholder panthenol (en form for provitamin B5), som er en utmerket fuktighetsgivende ingrediens, men som enkelte med sensitiv hud kan reagere på. Disse er også helt utmerket til tørr og sensitiv hud: Bioderma Sensibio Rich Eucerin Ultra Sensitive Soothing Care Dry Skin Du kan også vurdere å forsøke en krem eller serum (i tillegg til f.eks. kremene over) som styrker barrieren og dermed kan bidra til å få huden bedre i balanse og redusere tørrhet og sensitivitet på sikt, f.eks. . Skinome Rich Emulsion (krem) The Stay Calm Face Cream Tocobo Bifida Biome Essence (serum) Planthque The Calm Down Serum Soft Calming Serum (inneholder niacinamide) Vi nærmer oss vår, så husk solkrem Disse er gode for sensitiv hud: Purito SEOUL Daily Go To Sunscreen Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics spf 50 Suntique I'm Safe for Sensitive spf 35 Du trenger også et renseprodukt, ettersom vann alene ikke er tilstrekkelig til å fjerne solkrem (og evt. sminke). Disse er fine for din hudtype: Cosmica Face Clean Lotion La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion Lumene Oat Milk Oil Cleanser Om du foretrekker oljerens/balm: The Ordinary Squalane Cleanser The Inkey List Oat Cleansing Balm Purito From Green Cleansing Oil Kombiner evt. med følgende for dobbeltrens: The Ordinary Glucoside Foaming Cleanser The Inkey List Hyaluronic Acid Cleanser Purito Defence Barrier pH Cleanser Plantheque The Cocomo Foamy Wash Håper dette kan være til hjelp Tusen takk for et godt og velskrevet svar. Bøyer meg i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars 2024 #12 Del Skrevet 20. mars 2024 Nobile skrev (28 minutter siden): Tusen takk for et godt og velskrevet svar. Bøyer meg i støvet Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars 2024 #13 Del Skrevet 20. mars 2024 A-Derma Calm ansiktskrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 21. mars 2024 #14 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Heldige vi på kg er som har deg her så du kan hjelpe slike som meg. 👍😅 Anonymkode: 9a3d4...0bf 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå