Gå til innhold

Går du på kino alene...

Går du på kino alene?  

30 stemmer

1. 1. Går du på kino alene?

• Ja, selvfølgelig.
      13
    • Nei, aldri i livet!
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, går du på kino alene?

Selv har jeg ingen problemer med å gå på kino alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Sist gang jeg gjorde det var som fjortenåring og det husker jeg bare som fryktelig trist.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men hvis jeg ikke hadde å ha med meg, ikke det vært noe problem å gå alene.

Skrevet (endret)

Selvsagt! Det er morsommere å gå sammen med noen, men hvis det er en film jeg har lyst til å se, men ingen har lyst eller tid til å se den sammen med meg så går jeg naturligvis alene.

.........

Må forresten tilføye noe.... Jeg har til og med opplevd å være den eneste i kinosalen. Det var åpenbart en film for "spesielt interesserte" for jeg var den eneste som møtte fram til forestillingen. Og de kjørte faktisk filmen. Må innrømme at jeg følte meg en smule dum akkurat da :ler: .

Endret av Cata
Skrevet

Nei kan ikke det...jeg lever meg så inn i det, og da ser det dumt ut når jeg kliper og gjemmer ansiktet i fanget på en fremmed :sjarmor: og på komi-filmer føler jeg meg ganske dum der jeg sitter og skratter høyt alene :sjenert:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg går ikke på kino alene. Kommer nok aldri til å gjøre det heller :)

Skrevet

Har aldri gått alene, men kunne nok gjort det, dersom det ikke passet for noen å slå følge, og jeg veldig gjerne ville dra.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har vel omtrent bare sett barnefilmer de siste ti årene. :ler: Med ett unntak, da det kom en film jeg var spesielt interessert i, og da var det ingen som var interessert i å bli med så da gikk jeg alene.

Skrevet

Nei, da tror jeg at jeg hadde følt meg litt spesiell.. Ikke helt visst hvor jeg skulle gjort av meg.

Men tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over det om jeg hadde sett noen gjort det..

Er det en film jeg gjerne vil se og ikke får med meg noen venter jeg heller til den kommer på film!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Klart jeg går på kino alene. Spesielt i tilfeller da jeg var ny innflyttet til steder. Jeg skjønner ikke at noen skriver at de aldrig i livet kunne tenke seg å gå på kino alene??? :klø:

Skrevet

Har gjort det to ganger. Den første var for å se Troja. Hadde lovet for mange å se den sammen med dem, endte med at jeg dro alene for å få billett. Litt stusselig å sitte der alene og ikke ha noen å diskutere filmen med etterpå. Den andre gangen var jeg alene i sentrum og lurte på hva jeg skulle gjøre. Hadde ikke lyst til å dra hjem heller. Endte med kino igjen, men siden filmen begynte om 10 min var det litt seint å få med seg noen. Håper det blir lenge til neste gang jeg drar alene, trives best sammen med flere.

Skrevet

Ja, gjerne. Har gjort det flere ganger, sist gang i går da jeg så Brokeback Mountain. Synes det er helt greit!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger. Er over gjennomsnittet interessert i film, og en periode hadde jeg ikke så mange likesinnede venner. En gang kommenterte han i kassa at jeg skulle ha "bare èn billett???". Synes det er fint å gå aleine, noen få ganger foretrekker jeg det framfor å ha med meg noen.

Atvfolk ikke "tør" å gå på kino aleine kan nok ha både med interesse og flokkmentalitet å gjøre. Jeg har ei venninne som ikke går i studentkantina aleine engang, jeg, men å reise til et annet kontinent for å studere, det torte hun.

Skrevet

Nei - det blir ikke det samme uten noen å dele opplevelsen med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...