AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars marsipanpølsene til 7,90 på Rema i dag ... Klarte det, men spørs hvor lenge viljestyrken holder 😬 Anonymkode: fd59b...97e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Bra jobba, du er god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitgirl Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Nesten glad for at jeg ikke liker marsipan. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars I feel you! Sjefen min var nettopp på runden sin med påskeegg til alle ansatte... Sitter her med et enormt påskeegg ved siden av meg som veier minst 1kg! Det er fortsatt teipet igjen, men gud bedre som jeg har lyst til å rive det opp og tømme hele herligheten før arbeidsdagen er over. Jeg må bare samle alt jeg har viljestyrke i 45 minutter til før jeg kan kjøre hjem og låse det inn et trygt sted Anonymkode: 28c1a...289 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I feel you! Sjefen min var nettopp på runden sin med påskeegg til alle ansatte... Sitter her med et enormt påskeegg ved siden av meg som veier minst 1kg! Det er fortsatt teipet igjen, men gud bedre som jeg har lyst til å rive det opp og tømme hele herligheten før arbeidsdagen er over. Jeg må bare samle alt jeg har viljestyrke i 45 minutter til før jeg kan kjøre hjem og låse det inn et trygt sted Anonymkode: 28c1a...289 Å hjelpes, det skjønner jeg er en utfordring. Synes du er kjempeflink hvis du klarer å fordele det utover påsken 👍💪 Anonymkode: fd59b...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å hjelpes, det skjønner jeg er en utfordring. Synes du er kjempeflink hvis du klarer å fordele det utover påsken 👍💪 Anonymkode: fd59b...97e Vi skal besøke et vennepar på hytta til helgen, jeg tenkte å ta det med som en "takk for oss" oppmerksomhet 🤭 Anonymkode: 28c1a...289 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Ser deg! Har holdt hardt å ikke kaste seg i bilen for å hamstre tomme kalorier! Heldigvis blir de utsolgt på kort tid, problem løst Anonymkode: a9706...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Løsning: moderasjon. Har kost med med en normal mengde marsipan idag jeg, og verden gikk ikke under gitt Anonymkode: d335e...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Løsning: moderasjon. Har kost med med en normal mengde marsipan idag jeg, og verden gikk ikke under gitt Anonymkode: d335e...9c2 Fra en som ikke klarer å moderere seg, hva er moderasjon for deg? Anonymkode: fd59b...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Jeg liker ikke marsipan. Kun hval marsipan er greit. Men marsipan er litt som søt leke- leire. Ugh. Men flott gjort, bra at du ikke ga etter for fristelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars Bra jobba! Anonymkode: 6dd9d...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars 19 minutter siden, AnonymBruker said: Fra en som ikke klarer å moderere seg, hva er moderasjon for deg? Anonymkode: fd59b...97e En liten mengde "snop" et par dager i uka. liten mengde = 2-3-400 kalorier Anonymkode: d335e...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars Jeg hadde godteristopp for 3 år siden. Kjørte først null sukker i 1 måned, så la meg på en moderat "bare spise litt av det som blir servert for at ikke ser på meg som en sosial avviker", men ikke kjøpe noe inn selv. Det har jeg fortsatt med. Kjøper aldri noe, påskeegget og annet godteri jeg får i gave på jobb gir jeg bort med en gang jeg får det. Går forbi godtehyllene i butikken som om de ikke eksisterer. Sluttet helt å forholde meg til dem. Det er en enorm befrielse. Og gevinsten er hvor mett og god jeg kan spise meg på ordentlig mat uten å bruke typ 1000 kcal på en godteriutskeielse og måtte leve på salat for å holde vekten. Blir fort kvalm av sukker og E-stoffer nå. Anonymkode: ce53b...b85 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde godteristopp for 3 år siden. Kjørte først null sukker i 1 måned, så la meg på en moderat "bare spise litt av det som blir servert for at ikke ser på meg som en sosial avviker", men ikke kjøpe noe inn selv. Det har jeg fortsatt med. Kjøper aldri noe, påskeegget og annet godteri jeg får i gave på jobb gir jeg bort med en gang jeg får det. Går forbi godtehyllene i butikken som om de ikke eksisterer. Sluttet helt å forholde meg til dem. Det er en enorm befrielse. Og gevinsten er hvor mett og god jeg kan spise meg på ordentlig mat uten å bruke typ 1000 kcal på en godteriutskeielse og måtte leve på salat for å holde vekten. Blir fort kvalm av sukker og E-stoffer nå. Anonymkode: ce53b...b85 Ts her. Jeg tror jeg også må prøve det. Elsker sukker, og kan spise bare karbohydrater (bakst, kjeks, sjokolade) en hel dag i stedet for mat. Hvis jeg tar en bit av noe godsaker er jeg i gang og klarer ikke å slutte. Så for meg tror jeg en full stopp må til. Skjønner godt den følelsen av lettelse det må være å få det til. Og jeg kan kose meg med avokado, brie, fet yoghurt og mye annet som har næringsinnhold. Trener en del, så det kroppen trenger er jo ordentlig mat. Takk for inspirasjon ❤ Anonymkode: fd59b...97e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars 0m du spiser litt ekstra når det er påske, så burde vel det gå helt greit altså! Det er vel alle de andre dagene i året som betyr noe... Anonymkode: 36718...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå