AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg får lønn på onsdag neste uke. Fikk høre i går at Sbanken stenger pga overgang til ny app i 4 dager fra tirsdag neste uke til fredag. Jeg får lønn på en konto i en annen bank, men overfører pengene til Sbanken fordi jeg har kort i den banken. Har ikke kort i den andre banken. Men fra tirsdag av så kan jeg ikke overføre eller betale regninger til eller i Sbanken på 4 dager? Det står at det er lurt å sørge for å ha rikelig med penger i banken innen de stenger. Jeg lever fra lønn til lønn. Og har ikke rikelig med penger før onsdagen. Men det er umulig å få overført penger til kontoen tirsdagen til fredagen? Noen som forstår dette? Eller er det bare i nettbanken til Sbanken man ikke kan overføre penger? 😇 Anonymkode: 03a46...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 Slik jeg forstår det er banken stengt og man kan ikke utføre noen tjenester fra tirsdag til fredag. Ikke sjekke saldo, ikke overføre, ikke betale regninger, ingenting. Anonymkode: e3ffc...04c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Kan du ikke bare bytte lønnskonto? Anonymkode: 67a21...983 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Slik jeg forstår det er banken stengt og man kan ikke utføre noen tjenester fra tirsdag til fredag. Ikke sjekke saldo, ikke overføre, ikke betale regninger, ingenting. Anonymkode: e3ffc...04c Jeg forstår det slik og. Jeg skulle egentlig ha kontoen i sbanken som lønnskonto. Men får heldigvis pengene inn i annen bank. Det er ikke mulig å få penger/lønnen inn på konto disse dagene utifra hva jeg forstår.. . Jeg lever fra måned til måned på lønnen. Og synes det var kjipt. Bestillte derfor kort I banken som lønnen kommer på. Men spørs om jeg får den innen den tid. Anonymkode: 03a46...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Del Skrevet 20. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Kan du ikke bare bytte lønnskonto? Anonymkode: 67a21...983 Har lønnskonto i annen bank, men har ikke kort. Skal reise bort disse dagene til familie på andre siden av landet. Men jeg har bestillt kort i den andre banken der jeg har lønnskonto. Håper at jeg får det innen den tid. . Glad at jeg har en annen bank itillegg. Anonymkode: 03a46...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestillte derfor kort I banken som lønnen kommer på. Men spørs om jeg får den innen den tid. Mange butikker tilbyr Apple pay, coop pay, Fitbit pay osv eller betaling med vipps. Ikke sikkert du trenger kort? En venninne bruker aldri kort, kun mobilen. Anonymkode: e3ffc...04c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Del Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mange butikker tilbyr Apple pay, coop pay, Fitbit pay osv eller betaling med vipps. Ikke sikkert du trenger kort? En venninne bruker aldri kort, kun mobilen. Anonymkode: e3ffc...04c Jeg har ikke vært fornøyd med den andre banken men bruker den til lønnskonto. Jeg er på utkikk etter ny bank pga dette. Vet at noen betaler med mobilen. Det er også en løsning om det er mulig fra den kontoen i annen bank som jeg ikke har kort på. Hvis jeg er heldig får jeg kortet innen en uke . Har bestillt Anonymkode: 03a46...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg har ikke betalt med fysisk kort på et år. Bruker kun ekort. Anonymkode: c761e...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Del Skrevet 20. mars 2024 Hvis du har bestilt kort i en bank som støtter Apple Pay kan du registrere det i Apple Pay før du har det fysiske kortet. Bare hent kortopplysninger i nettbanken Bruker bare Apple Pay overalt jeg. Anonymkode: a671d...9bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Del Skrevet 20. mars 2024 Gøy å se hvordan DnB har kjøpt opp en konkurrent for å så gjøre alt de kan for å få den banken til å bli den kjipeste som ingen vil ha. Kapitalisme 101. Anonymkode: 25dc0...cfe 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Del Skrevet 20. mars 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Gøy å se hvordan DnB har kjøpt opp en konkurrent for å så gjøre alt de kan for å få den banken til å bli den kjipeste som ingen vil ha. Kapitalisme 101. Anonymkode: 25dc0...cfe Skikkelig kjipt Anonymkode: 03a46...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har lønnskonto i annen bank, men har ikke kort. Skal reise bort disse dagene til familie på andre siden av landet. Men jeg har bestillt kort i den andre banken der jeg har lønnskonto. Håper at jeg får det innen den tid. . Glad at jeg har en annen bank itillegg. Anonymkode: 03a46...15e Jeg tenker regninger får vente litt da. Og så kan du vel ta ut penger? Anonymkode: 1118d...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #13 Del Skrevet 20. mars 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Gøy å se hvordan DnB har kjøpt opp en konkurrent for å så gjøre alt de kan for å få den banken til å bli den kjipeste som ingen vil ha. Kapitalisme 101. Anonymkode: 25dc0...cfe Vurderer å finne en ny bank. Men vet ikke hvilke. Anonymkode: 03a46...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Del Skrevet 20. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker regninger får vente litt da. Og så kan du vel ta ut penger? Anonymkode: 1118d...c0d Jeg betaler regninger fra den andre banken som jeg har. Men vil helst ikke bruke kort fra den banken for de har tatt store gebyrer for bruk av kort før. Jeg er på let etter ny bank. Blir tipset om DNB bank men det er vel de samme som overtar sbanken.. Anonymkode: 03a46...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 20. mars 2024 #15 Del Skrevet 20. mars 2024 Så lenge du ikke må inn på kontoen i Sbanken for å administrere innbetalingen ser det ut som dette skal gå greit for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #16 Del Skrevet 20. mars 2024 Ser ut som flere har misforstått, banken stenger ikke. Nettbanken gjør det. Legger du inn betalinger i forkant på forfall vil de gå som vanlig. Overfører du penger til Sbankkonto kan du betale med kortet du har. Men du kommer deg ikke inn i nettbank for å sjekke saldo. Anonymkode: 9483e...2bf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #17 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gøy å se hvordan DnB har kjøpt opp en konkurrent for å så gjøre alt de kan for å få den banken til å bli den kjipeste som ingen vil ha. Kapitalisme 101. Anonymkode: 25dc0...cfe Ja jeg er bekymret for at de har tenkt til å gjøre sbank appen mindre brukervennlig, mer lik som DNB nettbank. Anonymkode: a731d...3ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #18 Del Skrevet 20. mars 2024 Legg inn trekk på onsdag til kontoen i sbank da, pengene kommer vel inn. Så kan du dra kortet som normalt, men bare ikke sjekke saldo eller gjøre andre ting i appen. Anonymkode: 7207f...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #19 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får lønn på onsdag neste uke. Fikk høre i går at Sbanken stenger pga overgang til ny app i 4 dager fra tirsdag neste uke til fredag. Jeg får lønn på en konto i en annen bank, men overfører pengene til Sbanken fordi jeg har kort i den banken. Har ikke kort i den andre banken. Men fra tirsdag av så kan jeg ikke overføre eller betale regninger til eller i Sbanken på 4 dager? Det står at det er lurt å sørge for å ha rikelig med penger i banken innen de stenger. Jeg lever fra lønn til lønn. Og har ikke rikelig med penger før onsdagen. Men det er umulig å få overført penger til kontoen tirsdagen til fredagen? Noen som forstår dette? Eller er det bare i nettbanken til Sbanken man ikke kan overføre penger? 😇 Anonymkode: 03a46...15e Nå har jo sbanken blitt dnb bank, så det kommer ikke til å være en god billig bank lenger,dessverre. Etter å ha vært kunde i årevis har jeg nå sagt opp kontoen min, det råder jeg alle andre til å gjøre også. Anonymkode: 4855f...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 20. mars 2024 #20 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg skjønte noe sånt ville komme med oppkjøpet av Sbanken og byttet hovedkonto og kredittkort med en gang. Triste greier at den beste nettbanken skal bli erstattet av det som er den verste. Dette er helt klart konkurransevridende oppkjøp og fatter ikke at de fikk lov til å gjennomføre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå