AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei, er det noen her som har tips til mat med lite kalorier/produkter uten kalorier? Har sett at merket monster og body lab har en del produkter som er nesten kalori frie. Er de verdt det? Har dere andre tips? Anonymkode: 390f4...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Du finner masse slikt på tights.no og gymgrossisten.no. Jeg vet dog ikke om jeg ville kalle det mat, egentlig. Det kan smake søtt og fylle magen, men det er jo ikke akkurat noe vi er ment å spise. Det som har fungert for meg er å heller tenke at jeg kan spise drittmat og snop av og til, og ellers fokusere på å spise mest mulig næringsrikt. Da har jeg stabil energi, stabilt humør og er lite fysen på sukker. Med næringsrikt mener jeg minst mulig bearbeidet, gammeldags mat. Anonymkode: 2748b...a65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Drikke med lite kalorier er selvsagt vann førstevalget. Kaffe er en god nr to. Grønnsaker kan du spise massevis av. De er kalorifattig, men næringsrikt. Og rene kjøttprodukter. Egg er også som supermat å regne. Alle disse ‘kalorifattige’ produktene du nok tenker på, er verken sunt eller næringsrikt. Det er kun en ting som blir tynnere av de, og det er lommeboka. Anonymkode: 4ccd6...49a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Takk for svar. Er nok ikke det lureste, men hadde vært greit å ha noe godt når søtsug melder seg som verst og man har spist og burde være mett.. Anonymkode: 390f4...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Er nok ikke det lureste, men hadde vært greit å ha noe godt når søtsug melder seg som verst og man har spist og burde være mett.. Anonymkode: 390f4...ab4 Frukt Anonymkode: 1fa4a...85a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Jeg tyr innimellom til «godteri» fra Kandy-serien hos tights.no. Forsøkte noe av det andre sukkerfrie godteriet de har, men da slo magen seg helt vrang. Kandy blir jeg ikke dårlig i magen av og det tilfredsstiller søtsuget for min del. Det er selvfølgelig ikke 100% som vanlig godteri, men det er godt på smak og har veldig lite kalorier. Det liksom potetgullet fra monster er bare tull etter min smak, men monster har gode proteinbarer som jeg gjerne har i veska i tilfelle jeg er i ferd med å gå tom. Caramel and peanut er min favoritt Anonymkode: 85440...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Vann, kaffe, sukkerfri brus/saft er jo kalorifattig. Mat: Jeg ville heller gått for «vanlig» mat, enn det du har funnet på disse nettsidene dine. Et poeng må også være at måltidene er godt sammensatt, så du ikke blir sulten med en gang også? Feks. mager cottage cheese eller mager kesam, bær, frukt og grønnsaker, sukkerfritt syltetøy (lag gjerne selv), en del typer fisk (som torsk), skinnfri kyllingfilet. På Roede.no finner du mange oppskrifter med kaloriinnhold, så anbefaler å sjekke der. Anonymkode: 766bf...eaf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Frukt Anonymkode: 1fa4a...85a har mye fruktose i seg som gjøres om til sukker osv osv, bedre å spise en gulrot.. Anonymkode: 97260...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Drikkebuljong er genialt synes jeg 😊 Anonymkode: 0fc41...c35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Av drikke går jeg alltid for vann, fun light eller pepsi max. Nå slanker jeg meg da, men for meg har det fungert best å spise næringsrik mat som metter lenge. Blir jeg mett av måltidet så småspiser jeg ikke mellom måltidene, noe som har vært et problem for meg. Anonymkode: b1503...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars Vann, vann med kullsyre, Pepsi max eller svart kaffe. Drikker sjeldent noe annet, av og til en Monster uten kalorier. Når det gjelder mat tenker jeg generelt at rene råvarer ikke inneholder for mye kalorier, og jeg fint kan spise meg mett uten å tenke. Men ting som avokado, nøtter og laks veier jeg først når jeg nå driver med vektnedgang. Frukt og grønnsaker er jo generelt ting du kan snackse på. Kjøper en del rent rødt kjøtt som jeg steker opp på kvelden i strimler. Hele familien snackser på det på kveldstid. Sunt og proteinrikt. Og viktig for meg som ligger lavt på jern. Anonymkode: 7917e...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Gode tips dere. Har dere tips for å finne en balanse og holde vekten også? Tenker dere mye på mat/forbrenne kalorier? Anonymkode: 390f4...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): har mye fruktose i seg som gjøres om til sukker osv osv, bedre å spise en gulrot.. Anonymkode: 97260...54d Litt bedre, men i prinsippet det samme . Bedre og spise brokkoli / agurk / blomkål. Gulrot er nesten som frukt. Anonymkode: 1a1c0...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gode tips dere. Har dere tips for å finne en balanse og holde vekten også? Tenker dere mye på mat/forbrenne kalorier? Anonymkode: 390f4...ab4 Mitt beste tips er og slutte og telle kalorier. Da jeg holdt på med det tenkte jeg mye på mat/ forbrenne kalorier ja. Fant balansen og holdt vekten med og slutte og overtenke, og i steden spise når jeg var sulten istedenfor og følge en « plan «. Anonymkode: 1a1c0...5f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Viktigste du gjør er å tilfredstille sulten din ved god sammensetning av det kroppen din blir mest mett og tilfredstilt av, som gjør at du ikke småspiser og spiser større porsjoner enn nødvendig. Mange slike "fake" matprodukter gjør deg ofte bare ikke mett, og øker behovet for å småspise. Kalorier hjelper lite når alt du gjør er å gå rundt sulten og grinete for du fyller ikke behovene dine i kroppen. Prøv heller å teste ut noen livstiler for å se hva som funker for deg. Selv kan jeg ikke innta så mye fett da det gjør meg fysisk dårlig, mens andre lever veldig godt på mye fett i kosten. Vi er alle så forskjellig. Anonymkode: 4ed52...d4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, er det noen her som har tips til mat med lite kalorier/produkter uten kalorier? Har sett at merket monster og body lab har en del produkter som er nesten kalori frie. Er de verdt det? Har dere andre tips? Anonymkode: 390f4...ab4 Jeg syns ikke det er verdt det. Smaker dritt z Spis grønnsaker , rent kjøtt, frukt, magert og drikk vann og sukkerfri brus. (Som er det sukkerfrie jeg syns funker) Anonymkode: 61304...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): har mye fruktose i seg som gjøres om til sukker osv osv, bedre å spise en gulrot.. Anonymkode: 97260...54d Hvorfor skal en ikke få i seg sukker fra frukt? Frukt inneholder lite kalorier og sukkeret gjør ingenting feil ellers egentlig? Anonymkode: 61304...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal en ikke få i seg sukker fra frukt? Frukt inneholder lite kalorier og sukkeret gjør ingenting feil ellers egentlig? Anonymkode: 61304...eef Det gjør akkurat det samme med blodsukkeret som sjokolade og seigmenn gjør. Kroppen skiller ikke sukker og sukker. Frukt innholdene lite kalorier / energi i forhold til hva? Før var regelen 5 om dagen. Nå er regelen 5 om dagen, hvorav minst 3 skal være grønnsaker. Det er jo fordi det er en del sukker og energi i frukt. Det er ikke noe feil i og spise frukt. Eller noe som helst egentlig. Det er en balanse. Det er jo når man har spist feil og er ute av balanse og må ta grep at man må bli bevisst på hvor mye sukker frukt inneholder, og begrense det hvis det er en del av årsaken. Du kan selvsagt spise 5-6 frukt om dagen om du ikke spiser andre sukkerkilder og har stabilt blodsukker, ikke blir trigget av sukker og ikke inntar mer energi enn du bruker. Anonymkode: 1a1c0...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars Mat med lite kalorier = grønnsaker. Anonymkode: 33f57...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Knekkebrødkuren. Grethe roede teller kalorier i oppskriftene. Anonymkode: af756...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå