AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Tips som gis til heterofile folk med å dra ut, få nye hobbyer, få nye venner osv. funker ikke like bra når man er skeiv. I allefall etter min erfaring. Det er generelt laaangt færre personer å velge mellom, og de jeg endelig møter på er i et forhold eller er ikke min type (ikke bare utseendevis). Hva annet kan jeg prøve? Jeg er ikke interessert i FWB, ONS o.l. så de fleste datingapper er uaktuelle. Ikke er det mange skeive der heller. Mulig jeg hadde uflaks på den tida jeg brukte slike apper, men det var bare en håndfull av personer å velge mellom. Samtalene var tørre og jeg måtte jobbe hardt for å få et svar som var på mer enn 2 ord. Så det var ikke særlig moro. Jeg er i midten av 20årene nå og har ikke hatt kjæreste, og aldri blitt sjekket opp. Om jeg aldri får partner så er det forsåvidt greit, men det gjør litt vondt å føle meg såpass uattraktiv...😢 Anonymkode: ba389...3b3 1
Rødstrupa Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 (endret) Du må bare gi det litt tid. Plutselig skjer det. Du treffer noen hvor som helst🤗 Endret 20. mars 2024 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Jeg er heterofil, men har siste par-tre årene fått to nye vennepar. Ene paret lesbisk, andre homofile. Begge parene har funnet hverandre på nettdateside, og disse fire personen var alle ute etter seriøse, langvarige forhold. Helt vanlige personer som ikke stikker seg ut, men som er kjempefine personer, og har funnet seg partnere de er lykkelige med Husker ikke hvilke nettdatesider, men mener de har sagt at de brukte datesider for homofile og lesbiske. Stedet jeg bor har ellers et ganske aktivt skjevt miljø, har jeg inntrykk av, og mener jeg har hørt at de har arrangementer hvor det sikkert også er fint å møtes - så sjekk ut om noe slikt finnes der du bor eller et sted ikke for langt unna der du bor. Lykke til Anonymkode: 4a97c...91e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er heterofil, men har siste par-tre årene fått to nye vennepar. Ene paret lesbisk, andre homofile. Begge parene har funnet hverandre på nettdateside, og disse fire personen var alle ute etter seriøse, langvarige forhold. Helt vanlige personer som ikke stikker seg ut, men som er kjempefine personer, og har funnet seg partnere de er lykkelige med Husker ikke hvilke nettdatesider, men mener de har sagt at de brukte datesider for homofile og lesbiske. Stedet jeg bor har ellers et ganske aktivt skjevt miljø, har jeg inntrykk av, og mener jeg har hørt at de har arrangementer hvor det sikkert også er fint å møtes - så sjekk ut om noe slikt finnes der du bor eller et sted ikke for langt unna der du bor. Lykke til Anonymkode: 4a97c...91e Nettdatingsider (ikke apper) har jeg ikke prøvd før, så kanskje jeg skal teste ut de en dag! Jeg har kun møtt på en håndfull skeive, og alle kvinner, så området jeg bor er ikke særlig mangfoldig😢 Eneste arrangementet jeg veit om er Pride, men jeg er egentlig redd for å delta. Men jeg får lese litt rundt om det ikke arrangeres noe av mindre skala. Takk for tips!☺️ Rødstrupa skrev (12 timer siden): Du må bare gi det litt tid. Plutselig skjer det. Du treffer noen hvor som helst🤗 Håper det ❤️ Anonymkode: ba389...3b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå