Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er andregangsfødende med ca 3,5 uke til termin, og har siden lørdag sett slimklumper tre ganger ifm toalettbesøk (ser ut som EL slimklump). Nå i kveld kjente jeg 3 maserier som svidde godt. Med førstemann gikk jeg helt til termin, med maserier som begynte 1 uke før. Men begynner modningstegnene kanskje tidligere andre gang? 

Anonymkode: 1e1f8...b91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 uker (måtte igangsettes over termin)

Anonymkode: 128da...73d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde maserier daglig de siste 8 ukene... 

Anonymkode: aafc1...885

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei!

Er andregangsfødende med ca 3,5 uke til termin, og har siden lørdag sett slimklumper tre ganger ifm toalettbesøk (ser ut som EL slimklump). Nå i kveld kjente jeg 3 maserier som svidde godt. Med førstemann gikk jeg helt til termin, med maserier som begynte 1 uke før. Men begynner modningstegnene kanskje tidligere andre gang? 

Jeg sleit med dette allerede etter 6 måneder

Anonymkode: 1d374...130

AnonymBruker
Skrevet

Mange uker 

Anonymkode: 60d7b...e13

AnonymBruker
Skrevet

Huff så lenge dere alle gikk med det🤯 Ikke kynnere, det har jeg hatt av og på siden uke 20 ca, men modningsrier/maserier er som kynnere men med tak i, at de svir litt/gjør litt vondt. Med første hadde jeg det kun i 1 uke, men kanskje det er vanlig at kroppen forbereder seg tidligere med nr 2?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Begynte smått i uke 32. I uke 34 var jeg sikker på at fødselen var i gang, trappet opp med fødebag og det hele.. hadde det daglig frem til jeg fødte 39+5😊

Anonymkode: 9755b...b05

AnonymBruker
Skrevet

Med andre hadde jeg maserier lenge, kanskje fra uke 30? Han kom som et skudd i styrtfødsel i uke 39, så de maseriene gjorde jobben sin.

Anonymkode: ccc58...e3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 23.43):

Hei!

Begynte i uke 35 ca. Med alle 3 barna.

De er født henholdsvis i uke 37, 38 og 41.

Anonymkode: ccfac...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen som jeg merket noe til. Bare kynnere, men det var ikke vondt. 

Anonymkode: 2d3ad...af0

Skrevet

Hadde ikke maserier. Ikke kynnere heller, tror jeg. Hverken med nummer 1 eller nummer 2. Med nummer to våknet jeg i ni-tiden og kjente strammimg i magen, tenkte at det var nok dette som kalles kynnere. 5 timer etterpå var baby født, så det var ikke kynnere, det var de første merkbare riene.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle! Interessant å lese hvor ulikt kroppene våre reagerer frem mot fødsel😊 Har merket flere kynnere siste dagene og mer nedpress og stikninger, men leser at det kan gå ukesvis likevel, og håper selv på det😂🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...