Apis Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Ikke kaffe etter kl 1700 og ikke spise etter kl 1900. Jobber turnus, men prøver legge meg og å stå opp på samme tid, uansett dagvakt, kveldsvakt, langvakt, eller periodene med turnusfri.
skreppamedleppa Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Jeg jobber slik at jeg skjeldent er hjemme før 20. Da er det en varm dusj og mat (å legge seg på tom til halv tom mage fungerer aldri for min del, det er oppskriften på å ligge våken). Rett temperatur og jeg tar gjerne 5-10 minutter med avspenning eller enkle yoga øvelser (finnes mange forskjellige) men f.eks de jeg gjør og mindfulness med appen "headspace". Er det mye grubling tar jeg meg 10-15 minutter for å skrive ned kjapt, gjerne bare i stikkord hva det dreier seg om og deler det gjerne opp i kategorien "dette kan jeg gjøre noe med og da må jeg gjøre sånn og slik" og dette kan jeg ikke gjøre noe med, dette er ut av min kontroll" bare for å sortere "rotet".
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Spiser middag (relativt lett) sent, sover best med mat i magen. Kaldt soverom. Kvalitet på seng og dynetrekk. Vasker og rengjør sengetøy og soverom en gang i uka. Legger meg kl 23 hver dag. Hodet rett på puta i mørkt rom. Opp kl 6-7 hver morgen, naturlig oppvåkning, bruker ikke klokke. Også helger og ferie, selv om det kan bli litt senere enn 23 i seng. Anonymkode: 34537...32c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Drikke lite på kvelden så jeg ikke må opp å gå på do. Kaldt soverom. Anonymkode: 1a60d...e47
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 Ingen kaffe etter 12, begrense mobilbruk om kvelden, kaldt soverom, ryddig og rent rom, rent sengetøy. Anonymkode: dd342...253 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 Mitt eneste fokus der må være temperatur, må ha under 20 grader ellers klarer jeg ikke sove. Anonymkode: d2103...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå