AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 En det sier pang med, gjensidig. Ei stund siden et tøft brudd grunnet ulike livsønsker og har jobbet meg igjennom det. Men er jo helt umulig å planlegge å møte en match. Noen tips og råd på veien? Anonymkode: 6b95b...cb1 3
Kryneren Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Nettopp- ikke planlegg. Plutselig dukker det opp noen. Masse gode ønsker din vei 🌹 1
Trek Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 Det er jo drømmen for mange av oss. Jeg tenker han dukker opp en dag og tar meg med storm. Frem til da er det bare å nyte livet så godt det lar seg gjøre. Prøve å bli den beste utgaven av meg selv. Det er ikke godt å vite når det skjer så best å ikke stresse så mye med det tenker jeg. Hvorfor er det umulig å planlegge ett møte med en match? 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 Trek skrev (2 minutter siden): Det er jo drømmen for mange av oss. Jeg tenker han dukker opp en dag og tar meg med storm. Frem til da er det bare å nyte livet så godt det lar seg gjøre. Prøve å bli den beste utgaven av meg selv. Det er ikke godt å vite når det skjer så best å ikke stresse så mye med det tenker jeg. Hvorfor er det umulig å planlegge ett møte med en match? Oppklaring: Kan jo ikke planlegge når det skal skje. Ikke møtt en jeg har likt på den måten etter bruddet. Håper selvfølgelig jeg gjør det. ts Anonymkode: 6b95b...cb1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 3 minutter siden, Trek said: Det er jo drømmen for mange av oss. Jeg tenker han dukker opp en dag og tar meg med storm. Frem til da er det bare å nyte livet så godt det lar seg gjøre. Prøve å bli den beste utgaven av meg selv. Det er ikke godt å vite når det skjer så best å ikke stresse så mye med det tenker jeg. Hvorfor er det umulig å planlegge ett møte med en match? Kommer an på hva du legger i god match. Noen planlegger å hente ei tilfeldig dame fra Thailand- og får alt de ønsker seg Anonymkode: 0edbe...248
Trek Skrevet 19. mars 2024 #6 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppklaring: Kan jo ikke planlegge når det skal skje. Ikke møtt en jeg har likt på den måten etter bruddet. Håper selvfølgelig jeg gjør det. ts Anonymkode: 6b95b...cb1 Aha, nei man kan ikke så lett holde på det man ikke har i hendene. Det tar tid å bli klar til å møte noen nye etter ett vanskelig brudd. Det er også veldig vanskelig å finne noen det klaffer bra med. Hvorfor haster det så? Jeg synes det er litt godt å bare ha meg selv også.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #7 Skrevet 19. mars 2024 Nyte det som er selv om kjærligheten ikke har dukket opp enda 😊 Kanskje jobb med ting om det er noe som du føler kan bremse deg fra å forksempel åpne deg for noen? Anonymkode: 1e2a2...08a
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. mars 2024 #8 Skrevet 19. mars 2024 Vær åpen og treff nye mennesker. Jeg brukte dating apps. Lave forventninger og hadde ikke troen på The One. Men etter 7 mnd møtte jeg han. Det smalt for oss begge asap🥰
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 WhisperingWind skrev (17 timer siden): Vær åpen og treff nye mennesker. Jeg brukte dating apps. Lave forventninger og hadde ikke troen på The One. Men etter 7 mnd møtte jeg han. Det smalt for oss begge asap🥰 Hvordan følte du at han var rett? Anonymkode: 6b95b...cb1
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvordan følte du at han var rett? Anonymkode: 6b95b...cb1 Jeg har aldri følt noe lignende før. Det var som å komme hjem. Null uro eller stress. Vi så på hverandre og bare: Wtf? Hvordan kan det føles som om vi har kjent hverandre hele livet? Jeg har ærlig talt ikke trodd noe sånt kunne skje. Så leste jeg om Tvillingsjel og sendte det til han. Det er akkurat sånn det føles med oss. Vi er bare synced. Vi er så utrolig like mht verdier, moraler, livssyn, barneoppdragelse etc. Han svakheter er min styrke og omvendt. Vi bare utfyller hverandre perfekt. Vi er totalt åpen og transparent med hverandre og vi kommuniserer så lekende lett. Vi er partnere som støtter og løfter hverandre, bestevenner som kan tulle og le og prate om alt fra pisspreik til dype emner, elskere som ikke kan få nok av hverandre. Vi kliner, klår, leier og er helt fjortiss når vi er sammmen. Vi kan henge en hel dag hjemme og aldri bli lei, gå ut på byen og drikke og kose oss uten drama. Alt bare klikker og det finnes ikke tvil eller uro. Bare stabilitet og trygghet🤷🏻♀️ Endret 20. mars 2024 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå