AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Om det er dårlig stemning, og du og kjæresten(putt inn hva som passer, ektefelle, etc) av diverse grunner ikke sees før dagen etter.. Hvordan tar du dette opp? Jeg er konfliktsky og liker ikke ta opp negative saker. Og han blir som oftest i dårlig humør hvis jeg sier noe som kan virke som kritikk/negativitet fra hans side. Anonymkode: 6b46d...457
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Jeg tar opp ALT som foregår i hodet mitt. Han synes det er fascinerende hvordan hjernen min jobber, analyserer og tenker. Han er heldigvis alltid åpen for å lytte og prate så vi krangler ikke…🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 "Du, hva skjedde egentlig i går? For når du sa sånn og sånn så opplevde jeg at... ville bare sjekke om jeg oppfattet deg riktig" (brukes en del på jobb) Anonymkode: 7578b...c81 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 Det fungerer med litt fysisk nærhet. Altså må jeg tørre være sårbar, ta det første skrittet til en god glem, et kyss eller bare kjærlig berøring. Tar som regel brodden av dårlig stemning. Av og til må jeg tåle litt avvisning, men han henger seg som regel på etter en stund. Trenger ikke alltid prate ihjel ting, bare være den første til å strekke ut en hånd og invitere til ta brodden av dårlig stemning. Legge til side stolthet og våge være litt sårbar. Anonymkode: 561c5...769 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 WhisperingWind skrev (17 minutter siden): Jeg tar opp ALT som foregår i hodet mitt. Han synes det er fascinerende hvordan hjernen min jobber, analyserer og tenker. Han er heldigvis alltid åpen for å lytte og prate så vi krangler ikke…🤷🏻♀️ Haha høres ut som meg🙈 Han sier ikke noe om hjernen min da,hadde jeg nok tatt det ille...men han lytter alltid😅 Vi krangler heller ikke,men det tror jeg handler om kommunikasjon. Det er nødt å være det i et forhold. Blir krangel om ikke i alle parforhold. Anonymkode: 1a197...464
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haha høres ut som meg🙈 Han sier ikke noe om hjernen min da,hadde jeg nok tatt det ille...men han lytter alltid😅 Vi krangler heller ikke,men det tror jeg handler om kommunikasjon. Det er nødt å være det i et forhold. Blir krangel om ikke i alle parforhold. Anonymkode: 1a197...464 🤭🤭🤭 Vi kan prate om noe og en eller to dager senere når jeg har fått tid å prosessere så kommer det masse nye tanker og ideer og analyser. Skriver det ned og sender han og så prater vi mer om det. Den biten av hjernen min fascinerer han. Hvordan jeg kan plukke fra hverandre en samtale og bygge opp noe helt nytt ut av det med teorier og tanker. Og hvordan jeg plukker opp ting og følelser som han faktisk ikke har klart å sette ord på, som han da kan prate om fordi jeg fant nøkkelen. Og det artige er at vi alltid kommer enda nærmere hverandre etter hver sånn samtale. Nå kan vi prate i timer på telefonen om alt og ingenting også da. Vi er bestevenner😇
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 "Unnskyld at jeg var så sur i går". Anonymkode: 0517a...cc3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Du, hva skjedde egentlig i går? For når du sa sånn og sånn så opplevde jeg at... ville bare sjekke om jeg oppfattet deg riktig" (brukes en del på jobb) Anonymkode: 7578b...c81 Oi, om jeg skulle gjort dette på jobb så hadde det vært noe hver dag. For der er det noen som er kronisk bitchete. Anonymkode: 17ea9...6b6
Janina1 Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, om jeg skulle gjort dette på jobb så hadde det vært noe hver dag. For der er det noen som er kronisk bitchete. Anonymkode: 17ea9...6b6 Samme på min jobb 🤐
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 Dårlig stemning er uaktuelt. Orker ikke forholde meg til suring og lignende tull. Anonymkode: 4fade...ba0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Skrevet 20. mars 2024 Om vi ikke har snakket om det samme dag så er det ikke noe vits. Neste dag så er alt glemt hos begge to. Anonymkode: 6f58a...ff6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om vi ikke har snakket om det samme dag så er det ikke noe vits. Neste dag så er alt glemt hos begge to. Anonymkode: 6f58a...ff6 Enig. Kan ikke huske at vi noen gang har hatt noen "unresolved" dårlig stemning. Om det skulle være noe så tar man det med en gang. Anonymkode: 26568...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå