AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Vet noen hva besøksforbud innebærer? Og hvis jeg anmelder en eks, hvordan vurderes det for besøksforbud. Må det være snakk om at det er fare for man kan bli skadet for å få besøksforbud? Eller hvordan vurderer retten dette? Anonymkode: 32ebf...caa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 https://jusinfo.no/straffeprosess/besoksforbud/besoksforbud/ Anonymkode: c68a4...b3b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Det skal endel til å få besøksforbud. Har det vært vold med din eks eller truende adferd. Har du meldinger eller noe å vise til? Anonymkode: 56c0b...21a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det skal endel til å få besøksforbud. Har det vært vold med din eks eller truende adferd. Har du meldinger eller noe å vise til? Anonymkode: 56c0b...21a Ja har massevis av meldinger, han har truet med drepe meg om jeg anmelder. Men han har vært i avhør også. Har spart på masse meldingsbevis. Han har vært voldelig og innrømmet alt på melding, men han nekter for alt i avhøret han har vært i. Jeg har 50 meldinger med innhold som truer meg på livet. Anonymkode: 32ebf...caa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Da har du mer enn jeg hadde, og jeg fikk det. Anonymkode: 03a46...596
Tuttifrutti78 Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja har massevis av meldinger, han har truet med drepe meg om jeg anmelder. Men han har vært i avhør også. Har spart på masse meldingsbevis. Han har vært voldelig og innrømmet alt på melding, men han nekter for alt i avhøret han har vært i. Jeg har 50 meldinger med innhold som truer meg på livet. Anonymkode: 32ebf...caa Da vil du få det. Og bryter han det med å oppsøke deg, selv prøve på kontakt gjennom andre vil han bli fengslet. Hvis han drar det langt med brudd så kan han risikere å bli idømt omvendt voldsalarm der han bærer forlenke og alarm vil gå om han er i nærheten. Høres ut som du må stå på å få hjelp og beskytte deg selv. Håper dere ikke har barn sammen❤️
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 Tuttifrutti78 skrev (49 minutter siden): Da vil du få det. Og bryter han det med å oppsøke deg, selv prøve på kontakt gjennom andre vil han bli fengslet. Hvis han drar det langt med brudd så kan han risikere å bli idømt omvendt voldsalarm der han bærer forlenke og alarm vil gå om han er i nærheten. Høres ut som du må stå på å få hjelp og beskytte deg selv. Håper dere ikke har barn sammen❤️ Har ikke barn sammen heldigvis. Men har troen på han får en dom Anonymkode: 32ebf...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå