Gå til innhold

Har du mistet den store kjærligheten, men funnet en ny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har opplevd å miste en de syntes var så bra,  at de aldri kunne finne noen som kunne leve opp til det - men som likevel fant kjærligheten på nytt? 

Om noen har noen trøstende ord til de som er  ulykkelig forelsket, eller de med kjærlighetssorg...? 

Anonymkode: cb36d...a1d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Kjæresten min mistet kona til kreft.

Han har funnet kjærligheten med meg. 

Men en må være åpen for det❤️

Anonymkode: ca0cb...478

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vel. Kjæresten min mistet kona til kreft.

Han har funnet kjærligheten med meg. 

Men en må være åpen for det❤️

Anonymkode: ca0cb...478

Takk for svar.

Godt å høre at han fant deg ❤️

Hører gjerne fra flere. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det 2-3 ganger i mitt liv. Tenkt at jeg aldri finner noen jeg blir like tiltrukket av og glad i igjen. Men det har skjedd igjen og igjen. 
1. Tillat deg selv å sørge. Føle på tapet og sorgen. Så mye du vil for en begrenset periode. 
2. Deretter må sorgen og tankene rundt han fylle mindre. Du må starte å fokusere på noe som driver deg fremover. Hobby, dating, jobb etc.
3. Tiden er din venn

Anonymkode: 72f80...0e5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg har opplevd det 2-3 ganger i mitt liv. Tenkt at jeg aldri finner noen jeg blir like tiltrukket av og glad i igjen. Men det har skjedd igjen og igjen. 
1. Tillat deg selv å sørge. Føle på tapet og sorgen. Så mye du vil for en begrenset periode. 
2. Deretter må sorgen og tankene rundt han fylle mindre. Du må starte å fokusere på noe som driver deg fremover. Hobby, dating, jobb etc.
3. Tiden er din venn

Anonymkode: 72f80...0e5

Tusen hjertelig takk for dette fine, kloke og oppmuntrende svaret. ❤️

Tar det med meg i hjertet. ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er vanlig å føle at man ikke kan treffe noen ny eller elske noen like høyt. 

Jeg har selv opplevd dette ja, og var overbevist om at jeg ikke kunne elske noen like høyt. Eksen min tok meg med storm da vi møttes, og jeg var helt fortapt i ham. Han hadde imidlertid noen issues som medførte at det var mye frem og tilbake, og til slutt ble det brudd. Jeg hadde enorm kjærlighetssorg, og trodde 100% på at jeg aldri kunne elske noen like høyt. 

1 1/2 år senere, mens jeg trodde det samme, traff jeg han som nå er min ektemann gjennom 19 år. Ikke bare ble jeg like forelsket og har elsket like høyt, men eksen ble fort en blek skygge av hva jeg følte og ennå føler for min mann. 🥰

Anonymkode: 8ccec...ce2

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror det er vanlig å føle at man ikke kan treffe noen ny eller elske noen like høyt. 

Jeg har selv opplevd dette ja, og var overbevist om at jeg ikke kunne elske noen like høyt. Eksen min tok meg med storm da vi møttes, og jeg var helt fortapt i ham. Han hadde imidlertid noen issues som medførte at det var mye frem og tilbake, og til slutt ble det brudd. Jeg hadde enorm kjærlighetssorg, og trodde 100% på at jeg aldri kunne elske noen like høyt. 

1 1/2 år senere, mens jeg trodde det samme, traff jeg han som nå er min ektemann gjennom 19 år. Ikke bare ble jeg like forelsket og har elsket like høyt, men eksen ble fort en blek skygge av hva jeg følte og ennå føler for min mann. 🥰

Anonymkode: 8ccec...ce2

Åååå 😍😍😍🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Lurer på om noen har opplevd å miste en de syntes var så bra,  at de aldri kunne finne noen som kunne leve opp til det - men som likevel fant kjærligheten på nytt? 

Om noen har noen trøstende ord til de som er  ulykkelig forelsket, eller de med kjærlighetssorg...? 

Jeg har det. Hun jeg håpet de skulle vare gikk ikke og de ble brudd. Har begynt å vere med ei ny ei men føler det er langt i fra de samme. Prøver å gi de en sjanse med det jeg føler meg ulykkelig forelsket. Kan jeg spør om hvorfor du vil vere ulykkelig forelsket

Anonymkode: 2441c...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg mistet mannen min i kreft og verden gikk i knas. Tok mange år før jeg følte jeg kunne løfte blikket og se andre menn igjen, men så traff jeg er utrolig fin mann, etter 7 år, og nå er vi samboere og skal bli gamnle sammen.

Anonymkode: 3715c...3e0

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. Siste fant jeg i år. Håper jeg🤞🤞

Anonymkode: f9949...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har opplevd dette, hadde dere en lang periode der dere ikke klarte å få følelser/bli interessert i en annen før det skjedde? 

Anonymkode: ab822...9cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 22.06):

Det var vel ikke den store kjærligheten hvis det faktisk ble slutt? Det er noe annet om din store kjærlighet dør fra deg. 

Angående kjærlighetssorg: Man kommer seg over det. 

Jeg er selv i et forhold, men ulykkelig forelsket i en annen. Jeg fikk barn med feil mann, og det må jeg leve med konsekvensen av.

Anonymkode: 2f010...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...