AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Vi har tre gutter. De to yngste har vært fæl over en lengre periode hvor de ikke sitter på toalettet hjemme, men står å tisser. Det søles og skvettes slik at det blir vasking flere ganger om dagen. Jeg så meg skikkelig lei på dette for et par uker siden og sa at mannen (ettersom han også er «gutt») kunne snakke med barna om at vi sitter på toalettet hjemme. Det blir noe annet når man er ute på offentlig toalett osv. Nå har det gått noen uker og barna har blitt skikkelig flinke. Det er nesten ikke ekstra søl sammenlignet med før. Så i kveld da barna skulle stelle seg, de har gått på do og alt ok, så skal far på toalettet. Han går mot toalettskålen, tar opp doringen og før han får trekt ned buksa avbryter jeg: «Du har vel tenkt å sitte å tisse vel? Far sier oppgitt og sur: «Nei, jeg sitter vel ikke å tisser, det har jeg aldri gjort!» Rett foran øynene til tre små gutter vi prøver å oppdra etter hva som er sagt. Er det mulig? Anonymkode: 657d9...300
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Det var dumt, men da får du forklare at de kan stå når de er store nok til å ha kontroll.. Anonymkode: 7cdf6...f1e 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 Ikke gå på do sammen, foran øynene på guttene deres. Problem solved. Anonymkode: 4d51a...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 svartkatt skrev (23 minutter siden): Har dere ikke snakket om det? 🙈 Har ikke tenkt tanken på at dette måtte settes ord på. Jeg trodde det var enighet mellom oss om å selv gjøre det vi vil barna skal gjøre. Første gang jeg virkelig har blitt overrasket sånn. Og vi har vært gift i 14 år. Ts Anonymkode: 657d9...300
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #6 Skrevet 19. mars 2024 Jeg skjønner ikke at mannen engang får lov til å stå oppe. Her sittes det, eller de kan stikke i nabobusken og gjøre som de vil. Store som små. Oppdra mannen i samme slengen. Anonymkode: 194ad...acd 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #7 Skrevet 19. mars 2024 Synest det virker rart at en voksen mann ikke selv kan avgjøre om han skal sitte eller står når han skal tisse. Anonymkode: 0b577...80b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #8 Skrevet 19. mars 2024 Alle fem på badet mens pappaen tisser? Hva er greia? Anonymkode: 53638...61c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #9 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner ikke at mannen engang får lov til å stå oppe. Her sittes det, eller de kan stikke i nabobusken og gjøre som de vil. Store som små. Oppdra mannen i samme slengen. Anonymkode: 194ad...acd 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: b3a2e...4b9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #10 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle fem på badet mens pappaen tisser? Hva er greia? Anonymkode: 53638...61c Den store tissedagen? Anonymkode: b3a2e...4b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå