Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nattevakt. Tok på meg ekstra natt til i dag, måtte derfor sove ut til utpå formiddagen. Det har vært travelt resten av dagen med henting i barnehage og skole, kjøre til fritidsaktiviteter osv, middag, lekser og lignende. Da eldste endelig var i seng nå 21:30 gikk jeg for å se litt tv. Trenger litt alenetid som voksen uten avbrytelser om kvelden. Mannen kommer å slår av lys og greier og sier han går å legger seg. Jeg svarte at siden barna akkurat var i seng ville jeg sitte opp, klokken er ikke så mange enda. Da svarte han «Jeg har tross alt vært oppe siden tidlig i dag, så jeg går å legger meg!!». Jeg svarte at jeg forstår men at jeg ønsker å sitte oppe litt til. Da avsluttet han meg at han ikke følte jeg forsto at han hadde vært oppe siden 0700. 

Men altså, hva i all verden er det for noe å krangle om? Jeg har tredelt skift, ved dagvakt må jeg stå opp kl 05, så jeg vet alt om å stå opp tidlig. Men akkurat i kveld ville jeg sitte oppe. Skal jeg ha dårlig samvittighet for det eller hva la han opp til?

Anonymkode: 99f2e...135

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Passiv aggressiv, ja. Ikke ha dårlig samvittighet. Spør han hvordan han har det når dere snakkes igjen

Anonymkode: 30682...eef

Skrevet

Dere krangler begge to!?! Hvorfor sa du ikke bare god natt, jeg kommer seinere?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg går nattevakt. Tok på meg ekstra natt til i dag, måtte derfor sove ut til utpå formiddagen. Det har vært travelt resten av dagen med henting i barnehage og skole, kjøre til fritidsaktiviteter osv, middag, lekser og lignende. Da eldste endelig var i seng nå 21:30 gikk jeg for å se litt tv. Trenger litt alenetid som voksen uten avbrytelser om kvelden. Mannen kommer å slår av lys og greier og sier han går å legger seg. Jeg svarte at siden barna akkurat var i seng ville jeg sitte opp, klokken er ikke så mange enda. Da svarte han «Jeg har tross alt vært oppe siden tidlig i dag, så jeg går å legger meg!!». Jeg svarte at jeg forstår men at jeg ønsker å sitte oppe litt til. Da avsluttet han meg at han ikke følte jeg forsto at han hadde vært oppe siden 0700. 

Men altså, hva i all verden er det for noe å krangle om? Jeg har tredelt skift, ved dagvakt må jeg stå opp kl 05, så jeg vet alt om å stå opp tidlig. Men akkurat i kveld ville jeg sitte oppe. Skal jeg ha dårlig samvittighet for det eller hva la han opp til?

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det var et problem at du satt oppe litt selv om han la seg...?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det han ville? Var han skuffer for at du ikke tok et hint om å kose litt? Eller hva er greia? 

Er da tidlig å legge seg 21:30 om han ikke sto opp før 07:00? Det er jo ikke tidlig en gang😅

Anonymkode: d529b...0ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ville legge seg samtidig som deg for å være intim..fm

Anonymkode: 0ea22...a56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ville legge seg samtidig som deg for å være intim..fm

Ut fra det han sa hørtes det ut som at han var trøtt etter en lang dag og ville sove...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som mannen din sier. Punktum.

Anonymkode: 94350...b95

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør som mannen din sier. Punktum.

Anonymkode: 94350...b95

Man er voksen og må få lov å legge seg når man vil da altså

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Ut fra det han sa hørtes det ut som at han var trøtt etter en lang dag og ville sove...

Han ville gå til sengs ja, men med henne med seg. Kjenner dynamikken 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da må han jo si det? 

Anonymkode: ef930...79e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda men om han ville ha kos framstilte han det på en merkelig måte. Og ts hadde jobbet natt natten før og hadde sovet på dagtid. Hun fantes ikke trøtt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Joda men om han ville ha kos framstilte han det på en merkelig måte. Og ts hadde jobbet natt natten før og hadde sovet på dagtid. Hun fantes ikke trøtt

Ja, klønete mannespråk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk eller par som absolutt må legge seg samtidig, i alle fall når man jobber så ulikt..

Anonymkode: 4bc48...377

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje han har mensen.

Anonymkode: e1a3a...5e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må dere legge dere samtidig???

Anonymkode: 435ef...23c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...