Gå til innhold

Hva skjer hvis man bruker gult i bdsm lek?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva rødt betyr. Men hva betyr gult? Er det slik man skal sjekke inn og kommunisere verbalt? 

Anonymkode: 0714a...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr bremse ned og sjekke partneren. Rødt er full stopp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (6 minutter siden):

Betyr bremse ned og sjekke partneren. Rødt er full stopp

Okey! Det jeg trodde. Grunnen til jeg spør er fordi jeg brukte gult, og den personen sjekket ikke. Og startet rett på igjen etter noen sekunder uten å klargjøre hva som var feil. Men jeg burde nok vært tydeligere. Ts

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Okey! Det jeg trodde. Grunnen til jeg spør er fordi jeg brukte gult, og den personen sjekket ikke. Og startet rett på igjen etter noen sekunder uten å klargjøre hva som var feil. Men jeg burde nok vært tydeligere. Ts

Eller så har du en dårlig lekevenn som ikke leser dine signaler.

Er du sub så har Dom'en ett ekstra ansvar å følge med på hva suben sier i både ord og kropp. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (1 minutt siden):

Eller så har du en dårlig lekevenn som ikke leser dine signaler.

Er du sub så har Dom'en ett ekstra ansvar å følge med på hva suben sier i både ord og kropp. 

Det gjorde han ikke for å si det sånn. 

ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjorde han ikke for å si det sånn. 

ts

Hva med aftercare?

Skrevet

Er det du som stiller alle disse spørsmålene der en dominant ikke oppfører seg skikkelig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (Akkurat nå):

Hva med aftercare?

Han definisjon på aftercare er visst litt massasje, mens han slo ansiktet mitt med flathånda. Og slo meg på ræva rett før jeg gikk ut av døra hans. Ts

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Er det du som stiller alle disse spørsmålene der en dominant ikke oppfører seg skikkelig? 

hæ?

Skrevet (endret)

Takk for leken og leit etter en ny. Aftercare bør skje både når leken er over, og kanskje også i dagene etter. Og bli slått i ansiktet og rompa er ikke aftercare.

Aftercare kan være å la suben så fred, eller la suben få snakke om leken. Drikke litt brus sammen. Litt kos. Passe på å støtte suben i evt subdrop...

Endret av fjær
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, et gult er gult. Det betyr stopp og finn ut av hva som skal endres på asap. Det betyr ikke pause (med mindre det er avtalt ord for pause). Rødt og gult er de mest brukte ordene, men mange opererer med andre. Uansett, at vedkommende ikke kan lese deg OG fortsetter etter at du har sagt ifra er ifølge loven ikke lov og noe jeg ville tatt opp dersom du vurderer videre treff.

Endret av no shame
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han definisjon på aftercare er visst litt massasje, mens han slo ansiktet mitt med flathånda. Og slo meg på ræva rett før jeg gikk ut av døra hans. Ts

Det virker som du har støtt på noen som gjemmer seg bak bdsm, men som ikke egentlige verken vet eller interesserer seg for hva det innebærer.

Aftercare er individuelt, også fra gang til gang. Men felles er at det skal gi begge parter (spesielt mottaker) muligheten til å lande. Innsjekk i etterkant er også viktig.

Leste ikke alt før jeg kommenterte, men nå ville jeg nok revurdert videre treff med personen. Det er IKKE I NÆRHETEN av hva som anbefales og praktiseres blant de jeg kjenner. Kommunikasjon og lydhørhet er egenskaper en Dom bør være i besittelse av. 

Vedkommende i ditt tilfelle får stryk karakter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
no shame skrev (13 minutter siden):

Nei, et gult er gult. Det betyr stopp og finn ut av hva som skal endres på asap. Det betyr ikke pause (med mindre det er avtalt ord for pause). Rødt og gult er de mest brukte ordene, men mange opererer med andre. Uansett, at vedkommende ikke kan lese deg OG fortsetter etter at du har sagt ifra er ifølge loven ikke lov og noe jeg ville tatt opp dersom du vurderer videre treff.

Så mye styr for å få pult litt.

Anonymkode: dd4b9...4f9

Skrevet

Puling er

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så mye styr for å få pult litt.

Anonymkode: dd4b9...4f9

Godt trolleforsøk..

Puling er ikke nødvendigvis en del av leken i det hele tatt, så da veit du det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han bruker bdsm for å finne få tilgang til å gjøre som han vil med folk som gjør mindre motstand. 

Er nok mange av dem. 

Anonymkode: 2e351...d80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...