Fioritura Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Har så smått begynt å farge garn, og ønsker å kjøpe hesper med ufarget garn. Noen som har erfaring med å importere garn fra utlandet og hvor det er best å handle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Hva slags garn er du interessert i? Også mange norske fabrikker selger garn til fargere, feks Rauma, Hillesvåg og Telespinn. Anonymkode: 2153a...098 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 19. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags garn er du interessert i? Også mange norske fabrikker selger garn til fargere, feks Rauma, Hillesvåg og Telespinn. Anonymkode: 2153a...098 Mest tynn og vanlig merino. Er klar over at disse selge, er ikke så gla i norsk ull 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 Såvidt jeg kan huske er det noen fargerr som selger ufarget garn også. Men jeg kommer ikke på hvem. Jeg tenker på norske fargere altså. Hadde hvertfall sjekket den først. Nå må man jo betale så mye i frakt, toll osv fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 22. mars 2024 #5 Del Skrevet 22. mars 2024 Leine merino selger naturfarget og kortreist merino. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Del Skrevet 22. mars 2024 Fioritura skrev (På 19.3.2024 den 21.46): Mest tynn og vanlig merino. Er klar over at disse selge, er ikke så gla i norsk ull 😅🙈 hva er det med norsk ull du ikke liker? aldri hørt dette før😅 Anonymkode: af24f...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå