AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Hei. Jeg er mer eller mindre sikker på at jeg har reaktiv hypoglykemi (har målt BS til relativt lavt kort tid etter å ha spist sukkerholdig/fet mat, og opplevt sterke følingssymptomer). De siste ukene har jeg lagt om hele kostholdet og spiser ikke raske karbohydrater i noen form. Har også kuttet ut ultraprosessert mat. Jeg har ikke opplevd "følinger" siden jeg la over, og symptomer som å være kvalm når jeg våkner på morgenen har mer eller mindre forsvunnet. Blodsukkeret mitt er nå mer stabilt, ikke perfekt, men måles til rundt 5 omtrent 6 timer etter å ha spist (dette er vel kanskje litt lavt mtp. at det skal være 4-7 rundt 8-10 timer etter å ha spist). MEN, spørsmålet mitt er: har jeg med disse anfallene offisielt pådratt meg en evig skade? Kan jeg noen gang spise en sjokolade igjen uten å gå inn i en "føling"? Eller er "skaden gjort" nå? K20 Anonymkode: 80700...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Dette er noe du har funnet ut i samråd med fastlegen ikke sant? For vedkommende har også svar på hva du i såfall skal gjøre. Anonymkode: 7c94c...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå