AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Hei, det siste året har jeg plutselig fått mye mer uregelmessig menstruasjon. Jeg har også gått fra å ha mensen i 3-4 dager til og ha det i fort 6-10 dager. De siste dagene virker jeg ferdig men mensen, kan gå en dag uten før det plutselig er en dag på og deretter en dag uten igjen osv. Så kan jeg gå 3-4 uker uten mensen før jeg får noe form for blødning. Har alltid hatt veldig regelmessig menstruasjon med lik lengde, og når jeg er ferdig så har jeg vært ferdig med unntak av kanskje gammelt blod som kommer ut. Men sånn er det ikke nå lengre, er dette normalt? Noe å bekymre seg for? Er 25år. Anonymkode: 8edb0...68d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 Ta deg en årlig helsesjekk, og så nevner du det for fastlegen din. Men, jeg synes ikke dette høres noe unormalt ut. Jeg er en voksen dame, og gjennom livet har menstruasjonen endret seg, uten at det har vært noe unormalt. Sånn vil det nok også være for deg. Likevel, gå til legen og ta en sjekk, så føler du deg tryggere etterpå. Anonymkode: dfedf...048
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Ville fått dette sjekket opp. Viktig å avklare. Det er kjent at både covid infeksjon og covid vaksine kan gi blødningsforstyrrelser og det er da forbigående, for de aller fleste. Men flere andre tilstander kan også forårsake dette. Anonymkode: 13394...b57 1
Gjest jegerrinne Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Ville få det sjekket opp. Ble du vaksinert for korona? En del fikk endringer på menstruasjon etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå