Molly 4.5 år Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Hadde en kneprotese operasjon som ikke gikk så bra og fikk en voldsom angst. Ble redd, greide ikke å spise og raste ned 16 kg i vekt , taklet ikke smertene, nærhet, sex, klemmer og så veldig mørkt på livet. Ville bare ut og vekk. Flyttet ut i full fart fra et 5 års samliv. Fra mannen som jeg skulle leve resten av livet mitt med. Nå har det gått 6 måneder etter bruddet og jeg har det vondt. Mannen er på sin 3 dame etter bruddet og idag så reiste dem på kjærlighets tur til Las Vegas. Ikke misforstå meg jeg unner ham kjærligheten. Sitter tilbake med veldig dårlig samvittighet og sorg over det jeg mistet.Men kommer jeg til å få det bedre. Kommer jeg til å oppleve kjærligheten igjen. Er det noen som kan legge kort på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg la kort på deg angående kjærligheten. Det er til sammen seks kort. Jeg er ingen ekspert og er kun under øvelse når det gjelder å lese og legge tarot. Du må selv kjenne etter om du resonerer med det. Første kort: "the hanged man" Det er noe du må gi opp eller gi slipp på for at du skal komme videre på det. Det kan du komme inni med å komme i en kokong fase (før larve blir sommerfugl) med indre refleksjon for å få et nytt perspektiv på situasjonen. Invester i selvutvikling på en eller annen måte. Bli kjent med deg selv på nytt. Andre kort: The tower Du står litt fast , men som første kortet må du gi slipp på noe eller komme i en fase med indre arbeid av deg selv så du får et større perspektiv og nytt syn på deg selv og kjærligheten generelt. Det kan være noe som blokkerering som sitter i underbevisstheten din som du ikke er klar over. Tårn kortet er ofte noe awakening ellerl at du ønsker noe drastisk skal skje , noe forandring. Det er som jeg tolker det du kan få av et indre arbeid med deg selv. Tredje kort: The devil Som jeg tolker dette kortet sliter du med å gi slipp som gjør at du ikke klarer å møte en ny kjærlighet igjen. Sånn jeg ser det ser det ut som du sammenligner deg med mannen du var sammen med, men ikke gjør det. 6 måneder er ikke så lenge og alle er på sin reise. Gi slipp på den frykten at du å må finne en ny partner kun fordi din forrige mann fant seg fort en ny. Personen som han fant trenger ikke bety er som du tror eller noe langvarig. Jeg tolker det å som at du må fri deg selv fra lenkene til den forrige mannen din. Det kan såre, men det beste en kan gjøre er å se på det positive og hva har lært for så å bruke erfaringene til noe nytt som du kan vokse på. Fjerde kort: Judgement Får du til alt det fra de tre første kortene med å gi slipp og et indre arbeid, nytt perspektiv og syn på saken, er det stor sannsynlighet for nye dører er åpne for deg. Femte kort: The star Det som hindrer deg litt til å komme deg videre er på et vis deg selv og dine egne tanker, følelser og problemer. Du dømmer deg selv mye, har dårlig samvittighet. Føler lite håp. På kortet er det en som sitter på en stein og ser utover en stjernehimmelen. Alle stjernene kan være et symbol på nye muligheter du har om du starter på dette indre arbeidet og jobber med deg selv. Ha tro på deg selv. Alt er mulig for de som ikke gir opp. For noen tar det litt lengre tid, men ikke sammenlign deg med andre eller den forrige mannen din. Alt skjer til rett tid. Sjette kort: The sun Dette er din outcome som kan skje om det fra tidligere kortene som jeg tolker som et indre arbeid og det gi slipp. Du vil føle deg bra igjen og det vil være nye muligheter, men muligens ikke akkurat nå. Alt skjer til rett tid. Stol på deg selv. Anonymkode: bc9b8...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå