AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Hei. Jeg har brukt samme sminke siden det glade 90-tallet 😄 Men etter at jeg passerte 40 så ser jeg at det eneste foundation min gjør er å fremheve rynkene. Hva slags sminke bruker dere andre i den alderen? Er tørr eller våt sminke det beste? Jeg føler meg som en nybegynner igjen nå 😏 Anonymkode: b1ed1...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Bruk primer under sminken, og minst mulig pudderprodukter 🙂. Og ikke tykt lag med sminke, det fremhever rynker. Kjøp en god cc-krem som smelter godt inn i huden f.eks. Jeg bruker Maybelline superstay 24 t. Liker den som foundation. Bruker blush på stick i stedet for i pudderform. Og spray over med settingspray. Tror det viktigste for oss over 40 er mye fukt, og godt grunnlag. Bruk skrubb innimellom, og kjøp en god nattkrem 🙂 Anonymkode: 20783...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Som AB over her nevner - et godt grunnlag er alfa og omega for at sminken skal bli pen og sitte bra, så invester i noen gode hudpleieprodukter tilpasset din hudtype. Fukt, solbeskyttelse og rens er det viktigste, så kan du supplere med antioksidanter, eksfoliering og evt. retinol. Når det gjelder sminke, kan du sjekke ut RisaDoesMakeup på YT - hun er en voksen dame, makeupartist med mange års erfaring, og har både "tutorials" og produktforslag i alle prisklasser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå