AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Syns need alderen at hårfestet ikke er så langt nede som før. Liker det ikke. Får så høy panne. Er det noe jeg kan gjøre med det, og da mener jeg ikke hårtransplanasjon altså... Men kan det hjelpe med vitaminer for håret eller er det eneste jeg kan gjøre å bruke konturering? Noen som vet hvordan forminske/korte en høy panne? Og evt om jeg skulle gjort noe med frisyren? Pr i dag har jeg langt hår med midtskill, ikke noe lugg eller noe.... Alle tips mottas med takk! Anonymkode: 6ce81...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Lugg kan skjule høy panne. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 Sniff76 skrev (På 19.3.2024 den 18.46): Lugg kan skjule høy panne. 😊 Det er sant men jeg kler ikke lugg. Da bør den isåfall være skrå og jeg finner ikke helt noe når jeg Googler.... Anonymkode: 6ce81...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 20. mars 2024 #4 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg liker egentlig skrålugg på meg selv, fordi det mykner opp uttrykket og dekker litt av pannen. men det er litt jobb fordi jeg har en verv, pluss at håret gror så fort. Luggen gror fort ut. jeg får frisøren til å klippe lugg innimellom men ender med å la den gro ut... Liker ca sånn sidelugg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå